English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه شماره 50 هواداران تراختور آزربایجان ـــ جمعه ای آتشین با محوریت دریاچه اورمیه

ملت غیور آزربایجان ، هواداران متعصب تراختور

روز جمعه هفته جاری تنها جدال دو تیم فوتبال نیست ، جدال آزربایجان و ایران است . جدالی تیمی است که ملتش قریب به یکصد سال است انواع تحقیرها و توهینها را متحمل شده است . جدال تیمی است با تیمی که پشت سر آن تئورسینهای آنتی تورکی قرار دارند که سالهاست فرهنگ ، تاریخ ملتمان را تحریف کرده و اقتصاد این ملت را به یغما برده اند .

جدال ما با تیمی است که تراوشات ذهن فاشیستی آن در قرن 21 آنقدر بی شرمانه و تهوع آور است که تا همین چندی پیش از سر نفرت ، نمایشنامه ای را با نام " خراکتور " پدید آورده و به منظور تحقیر تورکهای تهران بنرهای آن را بر سر چهارراههای تهران نصب کردند .

جدال ما با حاکمیتی است که شمشیر دشمنی را با سیاست زمین سوخته بر ما روا داشته است دشمنی که دریاچه زیبایمان را جلوی چشمانمان خشکانید .

و اکنون شما ای فرزندان بابک خرمدین و باقرخان و پیشه وری اکنون زمان نشستن نیست اکنون همه هستی و نیستی شما را به تاراج می برند اکنون حتی یک ذره هم به کلمه ترس نباید فکر کنید اکنون باید آشکارا به مبارزه برخیزید .

روز 14 شهریور شاید آغازی دیگر برای مبارزات ملتمان است . از کلیه آزربایجانیهای تهران و تمامی شهرهای آزربایجان می خواهیم با قدرت تمام خود را به بازی تراختور ــ پارسپولیس برسانند و اجازه ندهند فاشیستهای فارس تیم محبوبمان را مورد تعرض قرار دهند .

شعار بازی ( روحانی روحانی وعده لرین بس هانی )

هواداران تراختور آزربایجان

12 اردیبهشت 1393

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter