English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

کشته شدن شماری از نیروهای سپاه پاسداران توسط داعش در عراق

آذوح: منابع موثق به العربیه.نت خبر داده اند که شماری از نیروهای سپاه پاسداران ایران که برای جنگ علیه شبه نظامیان گروه دولت اسلامی موسوم به داعش به کردستان عراق رفته اند، در روزهای اخیر در بمباران محل استقرارشان توسط شبه نظامیان، کشته شدند.

یک منبع موثق در این باره گفته است که این نیروها از افسران سپاه ارومیه هستند که با لباس پیشمرگه های کرد به میدان های نبرد می رفتند.

بخشی از این نیروها که مامور پرتاب موشک های کاتیوشا و خمپاره به سمت مواضع داعش بودند، در منطقه زماره مستقر بودند. این منطقه توسط شبه نظامیان داعش هدف حمله خمپاره ای قرار می گیرد که در نتیجه آن، دستکم 5تن از نیروهای سپاه پاسداران کشته می شوند.

با وجود انتشار خبرهایی از حضور نیروهای ایرانی در نبرد با داعش، اما مقام های جمهوری اسلامی ایران هرگونه اعزام نیرو را تکذیب می کنند. تا این که هفته گذشته فیلم ویدیویی پایکوبی قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران به همراه شبه نظامیان شیعه عراقی در منطقه آمرلی پس از شکست محاصره این منطقه منتشر شد.

مسعود بارزانی 26 آگوست 2014 گفت ایران به نیروهای کردستان عراق اسلحه و مهمات نظامی تحویل می دهد.

ماه گذشته هم پیکر دو ایرانی که گفته می شد در عملیات دفاع از مزارهای مذهبی شیعیان در عراق در منطقه سامرا کشته شده اند، در ایران تشییع شد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter