English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

حکم محمدرضا رحیمی ابلاغ شد

آذوح: وکیل محمدرضا رحیمی، معاون اول دولت محمود احمدی‌نژاد از ابلاغ حکم موکل خود خبر داد.

نام محمدرضا رحیمی در رابطه با پرونده اختلاس پنج میلیارد ریالی از بیمه ایران و استانداری تهران مطرح شده است.

نام محمدرضا رحیمی در رابطه با پرونده اختلاس پنج میلیارد ریالی از بیمه ایران و استانداری تهران مطرح شده است.

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، محمدرضا نادری گفت: «این حکم امروز (دوشنبه ۲۴شهریورماه) ابلاغ شد؛ اما نمی‌توانم در مورد جزئیات آن چیزی بگویم.»

وی افزود: «وقتی ما خودمان به سخنگوی قوه قضائیه ایراد داریم که نباید حرفی از جزئیات رأی موکلم می‌زد، خودمان نیز در این مورد تا اطلاع ثانوی چیزی نخواهیم گفت.»

پیش از این اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرده بود که رحیمی به حبس و جزای نقدی محکوم شده است اما تا امروز این حکم به معاون اول دولت دهم ابلاغ نشده بود.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه ایران در نشست خبری خود در روز دوشنبه ۱۰شهریورماه در مورد پرونده محمدرضا رحیمی گفت حکم این پرونده صادر شده و رحیمی به «جزای نقدی و حبس محکوم شده است».

وکیل محمدرضا رحیمی روز دوشنبه گفت: «ما قطعا به حکم صادر شده اعتراض خواهیم کرد و برای این کار ۲۰روز طبق روال همیشه فرصت داریم.»

نام محمدرضا رحیمی همزمان با رسیدگی به پرونده اختلاس پنج میلیارد ریالی از بیمه ایران و استانداری تهران مطرح شد. به‌گفته مقام‌های قضائی ایران تقریبأ تمامی افراد مربوط به این اختلاس در سال ۱۳۸۸دستگیر شدند. بسیاری از متهمان این پرونده نام رحیمی را در دادگاه به زبان آورده و اقدامات مجرمانه‌ای را به وی نسبت دادند.

برخی نمایندگان مجلس ایران نیز محمدرضا رحیمی را «رئیس حلقه خیابان فاطمی» دانستند که اختلاس بیمه ‌ایران را انجام داده بود.

رحیمی این اتهامات را رد کرد اما در اسفندماه ۱۳۹۲کیفرخواستی علیه او منتشر شد.a

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter