English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

افزایش آمار بیکاری در تبریز نگران کننده است

آذوح: فرماندار تبریز گفت: افزایش آمار بیکاری در تبریز نگران کننده است و باید در این خصوص تصمیمات جدی گرفته شود.

به گزارش هرانا به نقل از مهر، رحیم شهرتی فر ظهر چهارشنبه در جلسه گروه کاری اشتغال شهرستان تبریز با انتقاد از وضعیت فعلی اشتغال و بیکاری در شهرستان تبریز گفت: ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان، مهم‌ترین اولویت ما در راستای کاهش بیکاری و افزایش اشتغال است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مسئولان به مشکلات مردم رسیدگی نمی‌کنند ادامه داد: مدیران ناکارآمد نباید در پست‌های مهم دولتی قرار داشته باشند چرا که در اینصورت مشکلات بسیاری در کشور ایجاد شده و میزان رضایت مردم از دولت کاهش می‌یابد.

فرماندار تبریز با بیان اینکه ۵۰ درصد جمعیت استان در شهرستان تبریز ساکن هستند ابراز داشت: باید میزان تسهیلات و اعتبارات پرداختی به مشاغل خانگی و سایر مشاغل به همین نسبت به شهرستان تبریز اختصاص یابد.

شهرتی فر با ابراز نارضایتی از افزایش بیکاران تحصیل کرده در شهرستان تبریز گفت: وضعیت اشتغال در بخش دولتی به تنهایی جوابگوی حل معضل بیکاری نبوده و نیازمند فعالیت بیش از پیش بخش خصوصی و استفاده هرچه بیشتر از طرح استاد و شاگردی در جامعه است.

فرماندار شهرستان تبریز با انتقاد شدید از عدم حضور رووسای دستگاه‌ها و ادارات شهرستان تبریز در جلسات شهرستانی ادامه داد: روسای ادارت شهرستان تبریز باید شخصا در جلسات حضور یابند و حضور کار‌شناسان در معیت رووسای اداره امکان پذیر خواهد بود.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter