English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

تبریز ریالی از بودجه‌های دولتی دریافت نمی‌کند

آذوح: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: متاسفانه کلانشهرهای کشور ریالی از بودجه‌های دولتی دریافت نمی‌کنند و تمام هزینه‌های شهرداری‌ها در این شهرها بر عهده شهروندان است.

رسول درسخوان در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فضای سبز شهرداری منطقه ۷ تبریز اظهار کرد: این عدالت نیست که شهروندان ساکن در کلانشهرها ریالی از کمک‌های دولتی بهره‌مند نباشند و تمام هزینه‌های اداره این شهرها بر دوش شهروندان و با عوارض دریافتی از آنها باشد.

به گزارش آناج، دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداران کلانشهرها که اکثریت عظیمی از هموطنان در آن شهرها ساکن هستند به سختی درآمد کسب می‌کنند و عدم کمک دولت به این شهرداری‌ها توجیه قابل قبولی ندارد.

درسخوان با تاکید بر اینکه باید از اعتبارات ملی برای آبادانی کلانشهرها اختصاص داده شود، گفت: شهرداری منطقه ۷ تبریز یکی از مناطقی است که کار کردن در آن سخت‌تر و پرزحمت‌تر از سایر مناطق شهرداری است و به همین دلیل جا دارد از تمامی مدیران، کارکنان، کارگران و پیمانکاران زحمتکش این منطقه تقدیر بکنیم.

وی گفت: هنوز در کشور ما نابرابری‌ها وجود دارد، شهر تبریز که زمانی نه چندان دور شهر دوم کشور بود، الآن به رتبه هفتم و هشتم نزول کرده است که این نشانگر عدم رعایت عدالت است.

وی گفت: منطقه غرب تبریز نسبت به سایر مناطق این کلانشهر باید پیشرو باشد و باید پروژه‌های سنگین و بزرگ عمرانی در این مناطق نیز به اجرا در آید.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter