English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

سرمربی تراختورسازی: به عنوان یک ترک آذربایجانی تلاش می کنم پیروز شویم

آذوح: رسول خطيبي در نشست مطبوعاتي پيش از بازي مقابل سپاهان اعلام کرد در بازي فردا تيمش با شيوه جديدي بازي خواهد کرد که مشابهش در ايران ديده نشده.

به گزارش "ورزش سه" رسول خطیبی امروز با دعوت از تماشاگران تبریزی از آنها درخواست کرد برای کمک به تراکتور ورزشگاه را پر کنند.

بازی شش امتیازی

این بازی برای هر دو تیم از ارزش و اهمیت ویژه ای برخورداراست و اگر تراکتور بتواند سه امتیاز این دیدار مهم را کسب کند فاصله امتیازی خوبی را در صدر جدول نسبت به سایر مدعیان ایجاد می کند. بر همین اساس با کمک هواداران خود تلاش خواهیم کرد روند امتیاز گیری خود در هفته های گذشته را همچنان ادامه دهیم.

وطن من تبریز است

سپاهان اصفهان تیمی همیشه مدعی و پرافتخار لیگ برتر بوده که همیشه از صلابت و قدرت خاصی برخوردار بوده است.من بعد از تراکتورسازی طرفدار سپاهان هستم و با تمام احترامی که برای اعضای این باشگاه و مردم خوب و نجیب اصفهان قائل هستم، تبریز وطن من است و به عنوان یک ترک آذربایجانی تلاش می کنم تراکتورسازی در بازی فردا پیروز از میدان خارج شود.

با برنامه بازی می کنیم

ما برای تمامی دقایق این بازی برنامه داریم و همه شرایط و اتفاقات خاص بازی فوتبال را پیش بینی کرده و برای آنها برنامه ریزی کرده ایم که امیدواریم این تمهیدات در طول بازی به کمک ما بیاید و کسب هر سه امتیاز این بازی که حکم شش امتیاز و شاید بیشتر را دارد، هواداران خود را شاد کنیم. تمامی بازیکنان ما آماده این دیدار هستند و برای بازی فردا بازیکن محروم و مصدوم نداریم.

با شیوه جدید

در بازی مقابل تیم سپاهان شیوه جدیدی را در فوتبال ایران رو می کنیم واگربازیکنان به دستورات تاکتیکی کادرفنی عمل کنند، سه امتیاز این دیدار به حساب تراکتور ریخته می شود.بر این اساس هواداران تراکتوروفوتبال دوستان بازی متفاوتی راازتراکتورسازی نسبت به سایر بازی های لیگ که تاکنون انجام داده، مشاهده خواهند کرد.

تماشاگران بیایند

از هواداران متعصب تراکتور می خواهم فردا با حضور گسترده و پرشور خود در ورزشگاه زمینه ساز موفقیت تیم خود باشند و با حمایت های خود اعتماد به نفس و انگیزه بازیکنان را برای پیروزی مقابل حریف نامدار خود را افزایش دهند.

نفرجدید لازم نداریم

اصلا تیم ما به بازیکن جدید نیاز ندارد و در حال حاضر تیم ما در صدر جدول است و تمام نفرات در امادگی کامل فنی و روحی قرار دارند که بر همین نیازی به جذب بازیکن نداریم. اما در نیم فصل با بررسی تمامی جوانب امر و نقاط ضعف و قوت خود می توانیم در خصوص جذب بازیکنان جدید تصمیم گیری کرد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter