English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

انتقال آیت مهر علی بیگلو به زندان مرکزی تبریز

آذوح: بنابه خبرهای دریافتی آیت(یوروش) مهر علی بیگلو عضو کمیته مرکزی یئنی گاموح صبح روز پنجشنبه با در خواست شورای تامین امنیت استان وبا رضایت کامل دادستان و رئیس زندان شهرستان جلفا که بودن این فعال سیاسی در زندان شهرستان جلفا امنیت این شهر را تهدید می کند به زندان مرکزی تبریز منتقل شد.

لذا خاطر نشان شود که این فعال سیاسی به همراه 4 تن دیگر در تاریخ 15 اردیبهشت 92 پورباقر قاضی شعبه سوم دادگاه انقلاب تبریز این فعالین سیاسی آذربایجان را به اتهام تشکیل گروه غیر قانونی، و تبلیغ علیه نظام به 9 سال حبس تعزیری(جمعا45 سال) محکوم کرده بود. احکام صادره در دادگاه بدوی، توسط شعبه 6 دادگاه تجدید نظر در تبریز به ریاست قاضی ایمانی عینا تایید شد.

این فعالان سیاسی آزربایجان به دنبال احکام ناعادلانه و در اعتراض به این حکم در تاریخ 22 تیر ماه سال 92 ، به مدت 28 روز دست به اعتصاب غذا زدند که در پی درخواست پیش کسوتان و فعالین حرکت ملی و همچنین اشخاصی چون آیت الله بیات زنجانی به اعتصاب غذای خود پایان دادند . و خاطر نشان شود که در سال 93 برای فرستادن فعالین به زندان شهرهای خود و خواسته های دیگر ، یوروش مهرعلی بیگلو به مدت 37 روز و دکتر لطیف حسنی به مدت 52 روز برای بار دوم دست به اعتصاب غذا زدند.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter