English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

عدم پاسخگویی رژیم نسبت به مرگ مشکوک دختر عرب اهل فلاحیه

آذوح: با وجود سپری شدن بیش از چهل روز از مرگ مشکوک ریحانه دختر عرب اهل فلاحیه، همچنان مسئولان جمهوری اسلامی در این شهرستان سکوت اختیار کرده و خود را موظف به پاسخگویی نمی دانند.

ریحانه دختر ۱۶ ساله عرب اهل فلاحیه که به گفته خانواده اش با تزریق اشتباه آمپول در بیمارستان شهیدمعرفی زاده شهر فلاحیه جان باخته است. در این راستا سکوت معنا دار و عدم پاسخگویی مسئولین بیمارستانی از یک طرف و بی تفاوتی و کم محلی مسئولین این شهرستان بر مشکوک بودن مرگ ریحانه دامن می زند.

دکترسالمیان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاحیه و دکترحسیبی رئیس بیمارستان شهیدمعرفی زاده تشکیل کمیته پیگیری مرگ مشکوک این دختر عرب را بکلی رده کرده و مخالفت خود با آن را اعلام کرده اند.

در حالیکه مسئولان امنیتی شهرستان بهمراه اکیپ بیمارستان معرفی زاده متهم به دست داشتن در قتل ریحانه هستند، این مسئولان علت مرگ وی را ابتلا به بیماری تب کنگو نسبت می دهند؛ ادعائی که خود بی مبالتی و اهمال مسئولان در برخورد با مردم عرب این شهرستان را نشان می دهد. 

بنا به گزارشهای واصله از شهر فلاحیه، مسئولان امنیتی این شهرستان با فشار بر خانواده ریحانه نسبت به دادن هرگونه اطلاعات به خبرگزاریهای درباره علت مرگ دخترشان هشدار داده اند

 

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter