English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

ضرب و شتم جابر صخراوی در زندان کارون در حضور خانواده وی

آذوح: جابر صخراوی فعال سیاسی عرب احوازی در روز چهارشنبه ٢ مهر ١٣٩٣ در حین وقت ملاقات و در حضور خانواده او مورد ضرب و شتم ماموران زندان قرار گرفت و سپس او را به سلول انفرادی در زندان کارون منتقل کردند.

روز چهارشنبه ٢ مهر ماه هنگام ملاقات هفتگی خانواده‌ها، جابر صخراوی با خانواده‌اش ملاقات داشت. این ملاقات با تلفن و از پشت شیشه بود و قبل از اتمام وقت ملاقات تلفن قطع می‌شود و دو مأمور زندان کارون به “جابر صخراوی ” حمله کرده و او را در مقابل چشمان خانواده‌اش و دیگر خانواده‌های زندانیان بشدت مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.جابر صخراوی .علت هجوم این دو کارمند زندان کارون بدلیل صحبت کردن جابر صخراوی‌، در مورد عدم رسیدگی مسئولین زندان به وضعیف بیماریش و درمانش و همچنین بلاتکلیفی وی در زندان‌، با خانواده‌اش بود.

جابر صخراوی یکی از زندانیان بند ٨ زندان کارون می‌باشد که بعد از ضرب وشتم در حین ملاقات روز چهارشنبه گذشته به سلول انفرادی زندان کارون منتقل شد. بخش سلول‌های انفرادی در زندان کارون از چهار اتاق کوچک پشت صالن ملاقات زندان کارون بدون برق، بدون تهویه، بدون فرش و هیچ گونه امکاناتی در این اتاق‌ها وجود ندارد و شخص زندانی مجبور است بر روی کف سیمانی اتاق بخوابد. معمولاً افرادی که محکوم به اعدام هستند و قبل از اجرای احکام اعدام آنها یا کسانی که می‌خواهند تنبیه کنند را در این سلول‌ها نگهداری می‌کنند. افرادی که در این سلول‌های انفرادی زندانی می‌شوند بمدت یک ماه از ملاقات با خانواده‌هایشان محروم می‌شوند.

جابر صخراوی جوان ٣٠ ساله و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر از اهالی حی الثوره (کوی علوی) شهر احواز که در روز چهارشنبه ۶فروردین ماه سال‌ ١٣٩٣ بدلیل فعالیت‌های سیاسی و مذهبی همراه چند تن از فعالان عرب دستگیر و بمدت ٣ ماه در بازداشتگاه اطلاعات احواز بشدت شکنجه شده بود. در ٢٧ خرداد ماه اداره اطلاعات بدلیل وخامت وضعیت جابر صخراوی او را به زندان کارون منتقل کردند. جابر صخراوی از تومور مغزی رنج می‌برد و در اثر شکنجه، پاهایش فلج شده و بینایی‌اش بشدت ضعف شده است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter