English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

صدای کر کننده ناقوس ترور ویرانی و کری ارادی برخی به اصطلاح فعالان و رهبران خود خوانده حرکت ملی آزربایجانی- تایماز اورمولو

هنوز خون قربانیان خوجالی می جوشد و نائره بد شگون داشناکسیون گوش ها را کرمیکند. فاجعه پشت فاجعه و بی مسئولیتی پشت بی مسئولیتی .خشک کردن عمدی دریاچه اورمیه بس نیست که اخبار شوم از کشورهای منطقه ، انسان را به قهقرا می کشاند. دشنه بدستان و متعصبین خدا نشناس سر انسان ها را در سوریه و عراق جدا می کنند.

پیشمرگه هایی که همین سی و چند سال پیش سولدوز را به خون کشیدند همه روزه فرزندان آزربایجان را به جرم ارتشی بودن یا سپاهی بودن  سلاخی می کنند و خبرهای تشییع جنازه روزی نیست که نیاید. اما جز یکی دو تشکیلات و جوانانی که امکانی به جز نشر اعلامیه و بیانیه ندارند ، کسی کاری نمی کند.آقایان همه چیز دان تئوری برای خود می سازند و به ریش فعالین ضد ترور می خندند .آقایان فعالین به اصطلاح آزربایجانی خود را به خواب زده اند و چشم ها و گوش ها را با پنبه پر کرده اند. آقایانی که هر روز با این مقام و آن مقام خارجی لابی می کنند آیا در مذاکراتشان به تبلیغات و اقدامات خون بار اکراد مسلح تروریست هم جا می دهند ؟ دریغ از یک صحبت ، بیانیه و اعلامیه ! آقای ماحمود فاضلیان کی میخواهید در مقابل تروریسم کردی خودی نشان دهید ؟!

دوستان اویان نیوز که با چراغ به دنبال اشتباههای خبرگزاری های حرکت ملی می گردند و در آنکارا بدنبال این گردهمایی و آن سخنرانی هستند آیا از غولی به نام تروریسم کرد خبر ندارند ؟! یا یکسره در پی اخبار و مقالاتی هستند که صد بار قوی تر از آن در آینا نیوز منتشر می شود؟!

آیا دوستانی که چالش یک سطل نمک برای دریاچه اورمیه را بر نتابیدند و مقاله پشت مقاله نوشتند امروز قلم هایشان شکسته که در مقابل مسئولین حزب مسلح و تروریستی دمکرات کردستان و قاتلین جدید آن یعنی مدافعان شرق کردستان زبان در قفا کشیده اند ؟

آقای ارسلان آزربایجانلی یا جناب اومیت اورن یا تالاس افشار که هومانیست هستند و انسان گرا ! کجا هستند تا مردم را از نفیر غول تروریسم و قداره بندان و جلادان تروریست آگاه کنند ؟ آقای ارسلان آیا فقط دفاع از کوبانی وظیفه شماست ؟!

امثال دکتر اصغرزاده و سیروس مددی و لیلا مجتهدی آیا اخبار را نمی بینند یا زجه های خانواده های شهیدان را نمی شنوند ؟

جناب شاملی و دوستان حزب بیرلیک کجا هستند ؟ دوستانی که برای هر یک خط نوشته فلان کسک ، صفحه ها مطلب می نویسند آیا صدای تیرهایی که در خاک آزربایجان شلیک می شود را نمی شنوند ؟

فدرالچی های دانشمند ،داک ، قورتولوش ، سوسیال دمکرات ، با او، انواع و اقسام پارلمان ها ، امین موحدی قهرمان و تنها صاحب ، مدیر و مخدوم آزربایجان کجا تشریف دارند ؟حزب های دو نفره و سه نفره ؟ آقای ایلدیریم و همکاران سینمایی اگر از ساختن ویدیوهای تخریبی مجالی یافتند یک بیانیه هم در مورد غرب آزربایجان بدهند !

آقای اوبالی که تنها تلوزیون حرکت ملی را تبدیل به تریبون شخصی کرده اند کمی از قاب محدود خود بیرون بیایند و به فکر آزربایجان باشند !

از آن طرف هر روز اخبار از ارسال اسلحه و مهمات به اقلیمک تروریست پرور بارزانی می رسد. دهها تریبون در دست متحدان اکراد شبانه روز آنان را تبلیغ می کنند .اما دوستان ما چه ؟ حتی از انعکاس اخبار تروریسم در غرب آزربایجان استنکاف می کنند ! چرا ؟! آیا به جز این است که در فکر منافع محدود و کوچک گروهی خود هستند ؟!

 آقایان ! رهبران کوچک و بزرگ حرکت ملی ! صدای کر کننده ناقوس ویرانی و تروریسم سال ها است که در آزربایجان غربی به گوش می رسد . اما رقابت برای ریاستی موهوم مانع از دادن دست یاری به فعالین ملی راستین شده است. برخی به فکر نان ، برخی به فکر ریاست و برخی در خواب خرگوشی !!! خدا به داد این ملت برسد ...

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter