English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

راهپیمائی ضد تروریستی دهها دانشجوی ترک دانشگاه اورمیه+ تصاویر

آذوح: صبح امروز دهها تن از دانشجویان دانشگاه اورمیه راهپیمائی ضد تروریسم برگزار کردند.
بنا به اطلاع اویان نیوز یکشنبه۲۰مهر۹۳ دهها تن از دانشجویان دانشگاه اورمیه راهپیمائی بر ضد گروه های داعش، پ ک.ک، پژاک در حمایت از مردم آسیب دیده آمرلی، کرکوک، تلعفر و عین العرب(کوبانی) برگزار کردند.
در این راهپیمائی ضد تروریستی شعارهای PKK Kahr olsun، اؤلوم اولسون تئرویسته، مرگ بر تروریست، یاشاسین کرکوک، یاشاسین آمرلی، مرگ بر داعش، مرگ بر پ ک.ک، مرگ بر پژاک سر دادند.
در خاتمه این راهپیمائی ضد تروریسم بیانیه ای در محکومیت جنایات گروه های تروریستی در منطقه از سوی دانشجویان دانشگاه اورمیه قرائت شد.
در قسمت های از این بیانیه آمده است:
”جنایات اخیر گروهک تکفیری- تروریستی داعش در منطقه و خصوصا شهر های تلعفر و کوبانی عین العرب و سایر مناطق عراق و سوریه، جنایات دامنه دار طالبان در افغانستان و پاکستان، جنایات سبعانه گروهک های تروریستی پژاک و پ ک ک در ترکیه، ایران و عراق و موارد دیگر دسیسه های این ابر قدرت هاست.
ما دانشجویان دانشگاه اورمیه، فارغ از قومیت، مذهب و هر گونه جهت گیری های سیاسی، جنایات گروهک های تروریستی را در منطقه محکوم کرده و حمایت کامل خود را از مردم مظلومی که قربانی جنایات این گروهک ها شده اند اعلام می داریم و توجه دقیق و هر چه بیشتر ملت های منطقه و خصوصا دانشگاهیان را به ابعاد مختلف رویداد های منطقه خواستاریم.”

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter