English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

فراخوان دعوت به تجمع اعتراضی در اورمیه برعلیه تحرکات عناصر و هواداران گروهک‌های تروریستی در غرب آذربایجان

با ظهور عروسک دست‌سازی به نام داعش آتش خانمان‌سوز جنگ فرقه‌ای و نژادی منطقه خاورمیانه را فراگرفته و هر روز خبر کشته شدن زنان و کودکان معصوم و آواره شدن هزاران انسان بی‌گناه را می‌شنویم. گروه تروریستی داعش  دستور آتش‌افروزی به نام دین و مذهب را از اربابان خود گرفته و برخی از گروه‌های تروریستی همانند پ.ک.ک و پژاک که سال‌هاست همچو زالو به پیکره ملت ترک آذربایجان چسبیده‌اند نیز با دریافت برنامه‌ای از پیش تعیین‌شده از اربابان خود، قصد دارند جنگ میان ملت‌های منطقه را به نام دفاع از حقوق ملت خود آغاز کنند و بدین‌سان راه را برای به ثمر رسیدن اهداف شوم اربابان خود هموار سازند.

سال‌هاست که منطقه غرب آذربایجان و خانواده‌های ترک آذربایجانی با غده سرطانی گروهکهای تروریستی دست‌وپنجه نرم می‌کند و فرزندان آذربایجان قربانی اقدامات تروریستی آن‌ها می‌شوند. زیر سایه‌ی نفرت پراکنی و آتش‌افروزی این گروه‌ها روزی نیست که خبر شهادت سربازان وظیفه و یا افسران جان پدر و مادری را نسوزاند، کودکی را یتیم و مادر و همسری را بیوه نکند.

در کنار این مسائل، مافیای مالی و سیاسی هوادار گروه‌های تروریستی غرب آذربایجان را صحنه مانورهای سیاسی و تجمعات خیابانی خود کرده‌اند و باکمال تأسف و بدبختی دست‌های پنهانی نیز از درون ملت‌مان آنان را یاری نموده و نادانسته مسبب رشد این گروه‌ها در منطقه ‌می‌گردند.

امروز هواداران همین گروه‌های تروریستی بنام دفاع از انسانیت و محکوم نمودن جنایت‌های داعش به خیابان‌ها می‌آیند ولی در تضادی آشکار اقدام به تبلیغ به نفع گروه‌های تروریستی خویش می‌نمایند. افرادی که به تحریک گروه‌های تروریستی به خیابان‌ها آمدند، تا دیروز در عراق و سوریه فقط نظاره‌گر قتل‌عام‌ها و نسل‌کشی‌های داعش بودند ولیکن با هجوم داعش به منطقه تحت رهبری گروهک تروریستی پ.ک.ک به یاد انسانیت افتاده اند.

ما جمعی از فعالان ملی آذربایجان در شهرهای غرب آذربایجان خصوصاً اورمیه ضمن هشدار به گروه‌های تروریستی پ.ک.ک و پژاک و هواداران آن‌ها اعلام می‌کنیم ضمن آگاهی کامل نسبت به اهداف پیدا و پنهان چنین حرکت‌های مذبوحانه‌ای اجازه نخواهیم داد خون دلیرمردان‌مان در مرزهای غرب آذربایجان که همواره قربانی زیاده‌خواهی عده‌ای شرور و غارتگر شده است پایمال گردد.

اعلام می کنیم که تمامی گروه‌های تروریستی که با زور سلاح جان و مال و امنیت انسان‌ها را تهدید می کنند محکوم هستند، چه داعش، چه پ.ک.ک و چه دیگر گروه‌های تروریستی جایگاهی در جامعه بشری ندارند.

ما در اعتراض به مساعدت‌های صورت گرفته و اقدامات اخیر گروه‌های تروریستی فعال در منطقه غرب آذربایجان و گرامی‌داشت یاد شهدا و قربانیان سی سال اخیر تروریسم در غرب آذربایجان، تجمعی آرام و مدنی با شعار " نه به تروریسم در غرب آذربایجان" برگزار خواهیم نمود.

ضمن دعوت از آحاد مردم آگاه و دلیر اورمیه به شرکت در این تجمع آرام و مدنی و اعلام انزجار خود از فعالیت گروه‌های تروریستی پ.ک.ک و پژاک در مرزهای غرب آذربایجان و هواداران آنان در سطح شهر اورمیه، تأکید می‌کنیم که این تجمع صرفاً اقدامی برای مقابله با گروه‌‌های تروریستی خصوصاً پ.ک.ک و پژاک و مرهمی بر دل مادران داغ ‌دیده و قربانیان تروریسم در غرب آذربایجان می‌باشد.

در پایان مؤکداً اعلام می‌کنیم این تجمع با حفظ آرامش و نظم عمومی شهر، به صورتی مسالمت‌آمیز با انجام راهپیمایی و حمل شعارنوشته‌هایی با مضمون محکومیت تروریسم در غرب آذربایجان، دعوت مسئولین برای برخود جدی با معضل تروریسم و قرائت قطعنامه پایانی، خاتمه خواهد پذیرفت.

زمان: پنجشنبه – 24 مهر ساعت 17:00

مکان: میدان ولایت (مرکز) به سمت میدان ایالت

شعارهای پیشنهادی:

محو اولسون پ کا کا – اؤلوم اولسون پژاکا       -           محو اولسون تروریسم         -           محو اولسون داعش

شهیدلر اؤلمز – وطن بؤلونمز           -           اورمو تورک دور تورک قالاجاق      -           یاشاسین آذربایجان

آذربایجان یاتمایب- شهیدلرین آتماییب -           آذربایجان اویاق دیر- توپراقینا دایاقدیر

حرکت ملی آذربایجان – اورمیه

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter