English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

در هفته نیروی انتظامی: شش حادثه در پنج روز ۱۶ پلیس را کشت

آذوح: سه مقام بلند‌پایه پلیس که به همراه چهار نفر دیگر برای بررسی مرگ چهار پلیس عازم سراوان بودند بر اثر سقوط هواپیما جان باختند. در جریان عملیات شناسایی محل سقوط این هواپیما نیز یک نفر دیگر کشته و ۹ تن دیگر هم زخمی شدند.

شامگاه گذشته یک هواپیمای ناجا که حامل سه فرمانده ارشد پلیس بود در زاهدان دچار نقض فنی شد و هفت سرنشین آن کشته شدند.

این فرماندهان با دستور اسماعیل احمدی‌مقدم٬ فرمانده پلیس برای بررسی دو سانحه‌ای که برای پلیس سراوان رخ داده بود عازم استان سیستان و بلوچستان بودند.

هفته گذشته پلیس سراوان در سه «تله» گروهی از «اشرار» منطقه افتاد که در جریان آنها دست‌کم چهار پلیس کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.

در «تله» نخست سه پلیس با یک تماس تلفنی از محل خدمت خود خارج می‌شوند که در مسیر با حمله «اشرار» مواجه شده و سه تن از آنها کشته می‌شوند.

ساعاتی پس از این حادثه٬ پلیس به اتومبیلی در شهر مشکوک می‌شوند که پس از انتقال آن به داخل پاسگاه٬ بمب جاسازی شده در آن منفجر شده و دست‌کم یک پلیس را می‌‌کشد.

حدود دو روز پس از این دو حادثه٬ یک بمب جاده‌ای در مسیر کاروان پلیس در استان سیستان و بلوچستان منفجر می‌شود که براساس گزارش‌ها این انفجار تلفاتی نداشته است.

روز گذشته هم برای بررسی این حوادث٬ سه فرمانده ارشد پلیس از تهران راهی زاهدان می‌شوند که در ۱۲۰ کیلومتری این شهر هواپیمای آنها سقوط کرده و همه هفت سرنشین آن کشته می‌شوند.

امروز در جریان عملیات شناسایی محل سقوط این هواپیما هم یک ماشین پلیس دچار سانحه شده و منجر به مرگ یک پلیس و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

روز شنبه نیز چهار عضو یگان ویژه پلیس در رزمایش راپل (سقوط آزاد) در ارتفاعات شهر «زرند» به علت پاره شدن کابل از ارتفاع ۶۰ متری سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.

این حوادث در کمتر از پنج روز٬ ۱۶ قربانی برای پلیس ایران به همراه داشته است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter