English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

رسانه های حکومتی: بازداشت ده‌ها نفر و اختلالات اینترنتی و موبایلی در تظاهرات ۲۴ مهر

آذوح: سایت چی چیست نیوز نزدیک به اصلاح طلبان آزربایجان‌غربی در مطلبی بازداشت ده‌ها نفر از جمله یک نوجوان ۱۷ ساله بنام (م.ف) را تایید کردند .

این سایت با مصاحبه یک کارشناس که نخواسته نامش فاش شود مسئولان و شورای تامین استان آزربایجان‌غربی را بی کفایت خواند.

در بخشی از این مصاحبه آمده است :

وی درپاسخ به این سئوال که امروز برخی از فعالین مدنی دراعتراض به تحرکات اخیر خواستار تجمع در میدان ولایت فقیه ارومیه شده بودند که از قرارمعلوم علی رغم مخالفت مسئولین شعارهایی ردوبدل شده و ده‌ها نفر بازداشت شده‌اند نظرتان چیست؟

وی گفت اینها همان نتیجه عملکرد ضعیف مسئولین است چرا که نام گزاری این تظاهرات صرفا بنام فعالین مدنی هم اشتباه محض است وهم یک سوی قضیه است سمت اصلی قضیه اینست که همین تازگی استان چند تا شهید دردرگیری با نه داعش! با کردهای پژاک داشته! این مردم هنوز قتل عام‌های احزاب منحله ومعاند با نظام منجمله پژاک را فراموش نکرده‌اند هرروز که می‌خواهند وارد کوچه و محله خود شوند نگاهشان به تابلوی شهیدانی است که توسط این گروهک‌های تکفیری شهید شده‌اند که خاطرات ناامنی گذشته را متبادر می‌سازند.

وی درادامه گفت: اگر امامان جمعه اهل تسنن که ادعای وحدت فرقه‌ای دارند همراه با نمایندگان کرد به بهانه اعلام برائت از گروهک تکفیری و تروریستی پژاک و داعش، حمایت از کوبانی برای یکبار فراخوان تظاهرات به مردم کرد و ترک می‌دادند و هر گونه تجمع غیرقانونی اخیر را علنا با بیانیه و… محکوم می‌کردند چنین هیجاناتی پیش نمی‌آمد. اینها معلولاتیست که علتش را باید جای دیگر جست.

وی درادامه افزود اگر می‌بینیم امروز موبایل اغلب نمایندگان استان از ظهرامروز پنج‌شنبه همراه با اختلالات اینترنتی و موبایلی تا پاسی از شب خاموش است ناشی از چیست؟ ناشی از این است که عده‌ای چنان در مسائل سیاسی جناحی خود غرق شده‌اند که از وحدت رویه و تلاش هماهنگ برای چنین غائله مهمی که ممکن است درصورت ساده انگاری بزعم اینکه با چند ون و پاسبان می‌شود قضبه را گرد کرد کار بجای باریک بکشد. مسئولین نباید اجازه دهند عده‌ای کوبانی را پیراهن عثمان کنند و مردم منطقه را با طناب داعش به چاه پژاکیسم سوق دهند.

امروز بهمراه ده‌ها نفریک جوان (ترک نه) شیعه ۱۷ساله بنام م. ف در میدان ولایت فقیه دراعتراض به تجمعات مشکوک وغیرقانونی اخیر بازداشت شده بنظر شما و مسئولین جرم وی چیست؟ این جوان صرفا فعال مدنیست یا معلول ضعف مدیریتی و سیاست‌های مبهم وغیر شفاف در برابر تحرکات تروریستی است؟

سخن پایانی شما ؟

سئوالی دارم از نمایندگان شیعه اورمیه: این آقایان اگر نزدیک انتخابات هم بود اینچنین مهر سکوت برلب می‌زدند!؟ این نمایندگان چرا بیانیه‌ای در حمایت از تقبیح جنایات گروهک‌های داعش در آمرلی ازخود در نکردند! در حالیکه عابدفتاحی لکنت زبانش از آغاز حمله به کوبانیی که هیچ فرد غیرنظامی درآنجا باقی نمانده بیانیه پشت بیانیه ازخود در می‌کند!؟

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter