English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

یکی دیگر از فرماندهان سپاه پاسداران ایران در سوریه کشته شد

آذوح: منابع خبری ایران روز چهارشنبه 15-10-2014 از کشته شدن یکی دیگر از فرماندهان سپاه پاسداران ایران در سوریه خبر دادند. به گفته این منابع سرتیپ دوم پاسدار جبار دریساوی از اهالی شهر اهواز در درگیریها در اطراف دمشق به قتل رسیده است.

ایران همواره ادعا می کند که نیروهای این کشور در سوریه فقط برای امور مشورتی حضور دارند و این نیروها در عملیات نظامی شرکت نمی کنند. اما تا کنون تعداد زیادی از این نیروها در صحنه های نبرد در سوریه کشته شده اند.

بر طبق این گزارش، پاسدار جبار دریساوی که برای جنگ با گروه های مخالف رژیم اسد به سوریه اعزام شده بود، در تاریخ 9-10-2014 در دمشق پایتخت سوریه کشته شده است. جسد این فرمانده سپاه، پس از انتقال به ایران، قرار است صبح روز پنجشنبه در اهواز تشییع شود.

گفتنی است پاسدار جبار دریساوی پیش از اعزام به سوریه مدتی فرماندهی گردان جعفر طیار و جانشین اطلاعات قرارگاه کربلا در اهواز را برعهده داشته است.

دریساوی نخستین فرمانده سپاه پاسداران نیست که در جنگ داخلی سوریه و در حمایت از رژیم بشار اسد کشته می‌شود. بر اساس گزارشها تا کنون از گردان جعفر طیار که دریساوی مدتی فرماندهی آنرا بر عهده داشته،  محمد ربانی، احمد رضا مهتدی، شاکر فرجی، حمید جولانی و محمد رضا نیک صفت نیز در جنگ داخلی سوریه کشته شده اند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter