English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

«ممنوعیت استفاده از کلمه کنسرت در مشهد»

آذوح: روزنامه شرق با انتشار گزارشی خبر داده که استفاده از کلمه کنسرت در مشهد مرکز استان خراسان رضوی «ممنوع» است و گروه‌های موسیقی به جای آن باید از عبارت «اجرای پژوهشی گروه موسیقی» استفاده کنند.

به گزارش روز پنجشنبه ۲۴ مهر روزنامه شرق، پیش از برگزاری کنسرت گروه «آرون» یک پیامک تبلیغاتی با عنوان «برگزاری کنسرت» ارسال شده که «ممکن است همین موضوع باعث ایجاد حساسیت شده باشد.» اجرای کنسرت موسیقی این گروه لغو شده است.

حسین انفرادی، رئیس انجمن موسیقی مشهد درباره لغو اجرای کنسرت موسیقی گروه آرون گفت: «با این‌که مجوز این اجرا از سوی وزارت ارشاد صادر شده بود اما یک ‌روز قبل از برگزاری، لغو شد.»

وی افزود: «آقای طباطبایی، معاون هنری اداره کل ارشاد استان در پاسخ به هنرمندان که دلیل لغو برنامه را جویا شده‌اند، اعلام کرده است که فرمانداری، نیروی‌ انتظامی و دفتر امام‌جمعه مانع این کار شده‌اند.»

در همین حال روزنامه شرق خبر داده که کنسرت شهرام ناظری در نیشابور یکی دیگر از شهرهای استان خراسان رضوی لغو شده است.

شرق از این رویداد به‌عنوان «اتفاقی نه چندان تازه در شهر خیام و عطار» یاد کرده و افزوده:‌ «مدت‌هاست سازها، راهی به نیشابور ندارند و این شهر رنگ کنسرت‌های موسیقی را به خود ندیده. نه‌تنها در نیشابور که خبر لغو کنسرت در خراسان دیگر پدیده عجیبی نیست.»

در چند ماه گذشته شماری از کنسرت‌های موسیقی در شهرهای مختلف ایران لغو شده است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter