English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

ظهور قاسم سلیمانی در تهران پس از مدتها حضور در عراق

آذوح: جنرال قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران روز دوشنبه 20 اکتبر در یک همایش سپاه در تهران حضور یافت و با خبرنگاران به گفتگو نشست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه پاسداران ایران، سلیمانی که در همایش بزرگداشت فرماندهان سپاه در جنگ عراق-ایران سخنرانی می کرد، گفت: " در جنگ هیچ فرمانده‌ای تو زرد در نیامد."

به گزارش رسانه های ایران، سلیمانی در هفته های اخیر در عراق بوده و عکسهای زیادی از این فرمانده سپاه در عراق در رسانه های ایران منتشر شده است.

نیروهای دولت اسلامی موسوم به داعش در ماههای اخیر به پیشرویهای برق آسایی در عراق دست یافته و شهرهای مهمی را در این کشور تصرف کرده است. گفته می شود شماری از نیروهای قدس سپاه به رهبری سلیمانی در کنار شبه نظامیان شیعه عراقی هوادار تهران در عراق در عملیات نظامی علیه داعش شرکت دارد.

 مخالفان عراقی و سوری همواره نسبت به حضور نیروهای سپاه قدس در کشورهایشان اعتراض کرده آن را دخالت در امور دخالی خود دانسته اند.

سلیمانی در باره پیشروی های داعش در عراق و ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا برای جنگ با داعش گفت: "چه لشکر‌کشی‌های آمریکا و چه اقدامات تروریستی داعش از آنجا که حقیقتی ندارد محکوم به شکست است و راهکارشان اثرگذار و پیروز نخواهد بود."

علیرغم این که ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا ضربات هوایی سنگینی به نیروهای داعش وارد کرده اند سلیمانی اما مشخص نکرد که در این جنگ کدام طرف پیروز خواهد شد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter