English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

دیدارهای محرمانه محمود احمدی نژاد برای بازگشت به قدرت

آذوح: محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری سابق ایران، اخیرا با چهره های مهم سیاسی ایران دیدار داشته که به گفته رسانه باعث این گمانه زنی شده است که او به گزینه بازگشت به قدرت رسمی می اندیشد.

خبرگزاری آریا، نزدیک به محافل اصولگرا، روز یکشنبه 19 اکتبر از ملاقاتهای محرمانه احمدی نژاد با سید حسن خمینی و خواهرزاده خاتمی خبر داده است.

به گزارش آریا، محمود احمدي نژاد اين روزها بيشتر ساعات خود را در ساختماني واقع در ونک مي گذارند و به گفته يکي از افراد نزديک به او ترافيک سياسي بالايي هم به سمت دفتر او وجود دارد. او در این دیدارها هم با "چهره های اصولگرا" و هم با "رقبای سابق" خود ملاقات داشته است.

به گزارش سایت خبری بهار و به نقل از سایت مثلث، احمدي‌نژاد خواستار ديدار با سيدمحمد خاتمي است اما رئيس‌ دولت اصلاحات اين درخواست را تا کنون نپذیرفته است.

بهار به نقل از احمدی نژاد نوشت: "برنامه ای برای انتخابات پیش روی مجلس‌ شورای اسلامی ندارم، لیکن با توجه به نفوذ مردمی و محبوبیتی که دارم می توانم به سادگی اکثریت مجلس را در دست گیرم."

در جديدترين تحول، يک سايت نزديک به اصلاح طلبان از ديدار محمدرضا تابش و محمود احمدي نژاد خبر داده است.اين سايت نوشته که تابش انجام اين ديدار را تکذيب نکرده اما از محتواي آن خبري به بيرون درز نکرده است. تابش از نمایندگان اصلاح طلب مجلس و خواهرزاده محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق ایران است.

سوالی که این روزها در رسانه های ایران مطرح می شود امکان دیدار احمدی نژاد با آیت الله هاشمی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

احمدي نژاد اين روزها بر خلاف دوران رياست جمهوريش در اکثر جلسات مجمع تشخيص مصلحت نظام شرکت مي کند و در فاصله اي نزديک به آيت الله هاشمي مي نشيند.

ناظران سیاسی در تهران معتقدند که دیدارهای محرمانه هاي احمدي نژاد ممکن است بسياري از معادلات سياسي را در آستانه انتخابات مجلس و انتخابات آتی ریاست جمهوری تغيير دهد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter