English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

سپاه اصفهان: یک گروه سازمان یافته ضداخلاقی در شبکه‌های مجازی دستگیر شدند

آذوح: پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان وابسته به سپاه پاسداران در اصفهان می گوید که کارشناسان سایبری سپاه "یک گروه سازمان یافته ضد اخلاقی در شبکه های مجازی را کشف و منهدم" کرده است. سپاه اصفهان تعداد دستگیر شدگان را ۶ نفر اعلام کرده است.

در گزارشی که پایگاه اطلاع رسانی سپاه اصفهان منتشر کرده، آمده است: "با وجود همه شایعات این روزهای رسانه های ضد انقلاب برای ناامن جلوه دادن فضای شهر اصفهان با استفاده از شایعه پراکنی در فضای مجازی، چشمان همیشه بیدار سربازان گمنام سپاه صاحب الزمان این بار هم توانستند اعضای گروهی ضد اخلاقی در شبکه های مجازی را شناسایی و دستگیر کنند که نشان از رصد شبانه روزی این محیط دارد."

به دنبال آنچه که سپاه صاحب الزمان اصفهان "دستگیری یک گروه سازمان یافته ضد اخلاقی" خوانده، یکشنبه شب در یکی از بخش های خبری تلویزیون محلی اصفهان، گزارشی از این دستگیری پخش شده است.

در این گزارش چند نفر از دستگیرشدگان درحالی که صورت هایشان محو شده، درباره فعالیت های اینترنتی شان توضیح می دهند. از جمله یکی از این افراد می گوید "نزدیک یک سال است در شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک، وایبر، لاین، واتس اپ" فعالیت می کرده و دیگری می گوید "پروفایل" او با اسمی غیر از نام خودش بوده و "دنبال موردی خاص" می گشته است.

گزارش تلویزیون اصفهان می گوید "این شبکه علاوه بر نشر اکاذیب و شایعات در گروه های تلفن همراه، با ایجاد محیط های غیر اخلاقی و با عضو گیری از دختران و پسران جوان آنها را اغفال می کردند" و دستگیر شدگان هم با "سرویس های جاسوسی" در ارتباط بوده اند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter