English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

درگیری افراد مسلح با مأموران نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان

آذوح: حسین رحیمی، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان شامگاه یکشنبه ۲۷ مهر به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) گفت: «اشرار مسلح با تیراندازی به سمت مأموران ناجا با اقدام مقابله به‌مثل رو‌به‌رو شده و ضمن دادن تلفات متواری شدند.»

به گفته وی «مأموران انتظامی مستقر در پاسگاه قطار خنجک زاهدان در درگیری با اشرار مسلح ضربات شدیدی به آنان وارد کردند.»

رحیمی گفت: «اشرار مسلح با برجای گذاشتن یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت از محل متواری شدند که پس از بررسی‌های لازم و خون برجای مانده روی وسایل نقلیه یادشده، مشخص شد تعدادی از آنان زخمی یا کشته شده‌اند که سایر هم‌دستان‌شان با استفاده تاریکی شب آنان را انتقال داده‌اند.»

روز جمعه ۲۵ مهر نیز مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ایران اعلام کرد که در درگیری با یک گروه مسلح چند نفر از افراد این گروه و دو نظامی مرزبانی کشته شدند. این درگیری نظامی پنجشنبه شب ۲۴ مهرماه رخ داد.

رهام بخش حبیبی، سرتیپ دوم سپاه پاسداران گفت که افراد مسلح قصد داشتند به خاک ایران وارد شوند اما مرزداران هنگ مرزی زاهدان در درگیری با آن‌ها چند تن از افراد مسلح را کشته و یک دستگاه خودرو، مقادیری سلاح و مهمات را توقیف و کشف و ضبط کردند.

به‌گفته وی در این درگیری دو نفر از مرزبانان به نام‌های جواد باقری و رضا بارانی نیز کشته شده‌اند.

عصر روز سه‌شنبه ۲۲ مهر نیز افراد مسلح سه نفر از مأموران نیروی انتظامی را در منطقه راسک شهرستان سرباز واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان زخمی کردند.

همچنین در رویدادی دیگر در روز سه‌شنبه ۲۲ مهر در سیستان و بلوچستان، سه فرد مسلح در محله غریب‌آباد ایرانشهر با مأموران انتظامی درگیر شدند.

هفته پیش از آن نیز در حمله مسلحانه به مأموران نیروی انتظامی در شهرستان سراوان این استان، چهار مأمور کشته شدند. گروه جیش‌العدل مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت.

در سال‌های اخیر استان سیستان و بلوچستان شاهد چندین حادثه این‌چنینی بوده است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter