English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

دختر میرحسین: جنتی نوه‌اش را شکنجه می‌کرد

آذوح: نرگس موسوی، دختر میرحسین موسوی، در یک پست فیس‌بوکی، پس از انتقاد نسبت به سخنان احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در برنامه تلویزیونی شناسنامه که روز جمعه ۲۵ مهر از شبکه سوم سیما پخش شد، نوشت که جنتی و همسرش نوه خردسال خود را با سیخ داغ و شیلنگ شکنجه می‌کردند.

وی با اشاره به سخنان جنتی درباره اینکه حکم موسوی و کروبی اعدام بود و برای این حرف، نحوه اعدام موسولینی را مثال آورده بود، نوشت: «آیا بهتر نیست پیش از مقایسه دیکتاتور فاشسیت ایتالیا با محصورین، اندکی تاریخ مطالعه بفرمایند و آن وقت تفاوت واضح دیکتاتوری فاشیست را با زندانیان محصور که نه به دنبال قدرت و بلکه به گفته خود تنها همراه معترضین به نتایج انتخاباتی بودند که به شکل مدنی و بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی اعتراض خود را نشان می‌دادند، به راحتی متوجه می‌شوند».

نرگس موسوی حمایت خارجی از سران جنبش سبز را هم بی‌سند دانست و گفت: «این صحبت نیز ادامه همان صحبت‌های بی‌سند و مدرکی و بهتان‌هایی است که زدند و غافل از اینکه مردم آگاه‌تر از این هستند که تحت تاثیر چنین اکاذیبی قرار بگیرند و این گونه سخنان سخت بی پایه و اساس است و کهنه و نخ نما... البته وجدان اکثریت مردم و حافظه تاریخیشان، نه صاحب منصبان و موج سواران ورزیده بحران سال ۸۸ بهتر میتوانند قضاوت کنند».

در پایان، نرگس موسوی نوشت: «قابل ذکر است قساوت قلب و میل ایشان به زدن و کشتن، سال‌ها پیش از این به ما اثبات شده بود. گفتنی‌های زیادی هست از زمانی که از قضای روزگار همسایه دیوار به دیوار این مرد کهن‌سال بودیم و شاهد شکنجه نوه خردسالش . همان کودکی که پدر و مادر مجاهد خلقش در درگیری‌هایی کشته شده بودند ـــ نمونه بارز کودک آزاری ایشان ـــ هنوز گوش من پر است از فریادهای نوه اسیر در دست پدربزرگ، من که آن زمان خود خردسال بودم و وحشت زده از فریادهای آن نوه یتیم که زیر شیلنگ و سیخ داغ توسط پدرو مادربزرگ کتک می‌خورد و شکنجه می‌شد...».

پیش‌تر نیز علی مطهری نامه‌ای سرگشاده به جنتی نوشته و قید کرده بود: «آیا الگوی عمل و رفتار ما در حکومت، پیغمبر اسلام و علی علیه‌السلام هستند یا فلان قاضی ایتالیا؟ شما که همه کارهای غربی‌ها را رد می‌کنید چطور این جا طرفدار آن‌ها شده‌اید؟! آیا جز این است که به مذاق و روحیه شما خوش آمده است؟ و این یعنی خلل در عدالت ما».

مطهری ادامه داد: «چرا این قدر از محاکمه این‌ها هراس دارید؟ آیا جز این است که نگران روشن شدن برخی حقایق هستید و تبلیغات چندساله نقش بر آب خواهد شد؟ ثانیا جناب‌عالی بدون آنکه دفاعیات آنها را بشنوید برایشان حکم اعدام صادر کرده‌اید. آیا این امر عدالت شما را زیر سؤال نمی‌برد و مخل عضویت شما در شورای نگهبان نیست؟».

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter