English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

سن افسردگی در آزربایجان شرقی به زیر ۹ سال رسید!

آذوح: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آزربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه آمار حکایت از آن دارد که سن افسردگی در بین بانوان آزربایجان‌شرقی به زیر ۹ سال رسیده است.

به گزارش ایرنا، لیلا جاویدان روز چهارشنبه در نشست با مشاوران بانوان ادارات استانی افزود: عدم تحرک و فعالیت ورزشی مناسب موجب شده بیماری‌های جسمی و روانی در بین زنان افزایش یابد.

افسردگیوی با بیان اینکه زنان نقش اساسی در تربیت فرزندان و تحکیم بنیان خانواده ایفا می‌کنند ادامه داد: از نظر جامعه‌شناسی این امر تهدیدی برای سلامت نسل آینده می‌باشد که ضروری است در این خصوص اقدامات اساسی صورت گیرد.

جاویدان با تاکید بر اینکه ورزش نقش بسیار مهمی در ایجاد نشاط و شادابی و افزایش کیفیت کاری کارکنان ایفا می‌کند گفت: کارکنان زن با اهمیت به سلامت جسمی و روحی خود الگوی مناسبی برای دیگر بانوان در جامعه هستند.

وی اظهار کرد: مشاوران ادارات باید به عنوان رهبر گروه عمل کرده و حق و حقوق ورزشی بانوان را از امور اداری مجموعه خود در خواست و نسبت به احیای ورزش بانوان کارمند اداره خود اقدام کنند.

مسوول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آزربایجان‌شرقی نیز گفت: متاسفانه دستگاه‌های دولتی نسبت به فعال کردن ورزش بانوان اقدامات اساسی انجام نمی‌دهند.

ملیحه علیزاده افزود: کارمندان به دلیل نوع شغلی خود از تغذیه مناسب و تحرک کافی برخوردارند که این امر موجب آسیب‌های مختلف جسمی در فرد می‌شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل اغلب کارکنان با چاقی مفرط و افسردگی مواجه هستند که این امر موجب کاهش بهره‌وری و فرسودگی شغلی و کاهش عملکرد در ادارات شده است.

وی بر ارتباط و تعامل دستگاه‌های مختلف با اداره کل ورزش و جوانان تاکید کرد و گفت: این اداره کل آماده همکاری و مشارکت در برنامه‌های ورزشی ادارات مختلف استانی است.

علیزاده افزود: متاسفانه استقبال خوبی از برنامه‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان توسط کارکنان زن ادارات صورت نمی‌گیرد و ضروری است مشاوران ادارات در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter