English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

گمیچی» در دریاچه اورمیه به پایان رسید

آذوح: فیلمنامه «گمیچی» توسط مجید اسماعیلی و با همکاری «کارگاه فیلمنامه نویسی نوبت نگاه» به نگارش درآمده است و با محوریت کودک و نوجوان و نگاهی به خشکی دریاچه اورمیه مقابل دوربین رفته است و پس از ۳۷روز تصویربرداری، اسماعیل مصحف به تازگی تدوین آن را آغاز کرده است.

«گمیچی» که در زبان ترکی به معنای کشتی‌بان و یا ناخداست، روایتگر داستان نوجوانی به نام حسن است که سعی دارد کشتی به گل نشسته پدرش را که در دریاچه اورمیه قرار دارد برای روز تولد او احیا کند که در این راستا با معضلات و مشکلات بسیاری مواجه می‌شود و بیشتر این داستان در کشتی بعنوان لوکیشن اصلی اثر به تصویر در آمده است.

مهدی مهاجری، مجید دریس، یوسف خداپرست، یوسف بختیاری، حمیده مقدس زاده، فضیله مجلسی و شراره زندی بازیگران فیلم سینمایی «گمیچی» را تشکیل می دهند.

نویسنده (با همکاری کارگاه فیلمنامه نویسی نوبت نگاه) و کارگردان: مجید اسماعیلی، تهیه کننده: جواد قلی زاده، مدیر فیلمبرداری: محمد فکوری، دستیار اول فیلمبردار: علی مردمی، دستیار دوم فیلمبردار: شاهین شمس، صدابردار: مهدی اکبریان، دستیار صدا: سیوان صمدی، طراح گریم: شهرام ولی پور، طراح صحنه و لباس: هاشم مرادی، دستیار اول و طراح و مدیر صحنه: مهدی فرج پور، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز و مدیر تولید: امیر عبدی، دستیار دوم کارگردان: احسان عباس زاده، منشی صحنه: المیرا حیدری فانی: مدیر تدارکات: حسن تواضعی، عکاس: وحید رضوی، طراح گرافیست و عنوان بندی: محسن جسور و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

مجید اسماعیلی فیلم های «نزدیکتر بیا»، «کمی دورتر»، «خشت بهشت»، «خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد» و «رقص روی یخ» را در کارنامه خود دارد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter