English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

توئیت احمد شهید: در صحن مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می‌کنم

آذوح: علی‌رغم مخالفت‌مقامات حکومت اسلامی ایران با گزارشات احمد شهید، هفته‌ی آینده وی در سازمان ملل درباره‌ی نقض حقوق‌بشر در ایران سخنرانی می‌کند.

سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده مجمع عمومی سازمان ملل متحد صحنه‌ی سخنرانی گزارشگر ویژه‌ی این نهاد جهانی درباره‌ی حقوق‌بشر در ایران است.

احمد شهید در توئیتر خود اعلام کرد که هفته‌ی آینده در ٢٨ اکتبر(ششم آبان‌ماه) در صحن مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد.

وی پیشتر ششمین گزارش خود از نقض حقوق‌بشر در ایران را به نهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل ارائه کرده بود.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران در جدیدترین گزارش خود بار دیگر از "افزایش اعدام و ادامه محدویت گسترده‌ی آزادی بیان" در ایران خبر داد.

مقامات حکومت اسلامی ایران، احمد شهید را به "پرونده‌سازی سیاسی ضد ایران" متهم و او را "احمد شریر"، "نادان" و "مُغرض" مورد خطاب قرار می‌دهند.

دبیر ستاد حقوق‌بشر قوه‌ی قضائیه در تازه‌ترین سخنانی اظهار داشت: "تعیین گزارشگر ویژه برای ایران توجیه می‌خواهد، با چه توجیهی گزارشگر منصوب شده، دمکراسی بزرگ در منطقه ایران است که شما باید کشورهای اطراف را نگاه کنید تا ببینید از نظر ماهیت دمکراسی کدامیک به این جمهوری اسلام ایران شباهت دارند".

همچنین حمیدرضا ترقی معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی گفته بود: او با عینک غرب و قوانین حاکم بر نظام لیبرالیسم غربی به مسائل ایران نگاه می‌کند، در حقیقت منابع اطلاعاتی او از طریق جریان‌های ضدانقلاب و معاند با نظام اسلامی تهیه شده است".

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter