English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بی پرده با با یک تشکل تمامیت خواه طیف مستقل آزربایجان – Gamt

از اولین روز اعلام وجود طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی که با هدف اتحاد فعالین غیر تشکیلاتی و مستقل وجلوگیری از پراکندگی در حرکت ملی پای به عرصه سیاست در آزربایجان گذاشت متاسفانه در کنار برخی ها ، یک تشکل تمامیت خواه بیشتر از هر جریانی موضع بسیار منفی و مغرضانه در مقابل طیف مستقل گرفته و صد افسوس تا بدین روز هم دست از افکار تمامیت خواه و مخربانه خود برنمی دارد .

موضع منطقی طیف مستقل در جریان اخیر فراخوان 24 مهرو دغدغه ها از جریان پشت پرده و لزوم دقت در حرکت رو به جلو فرصتی دیگر برای یکی دو کودک سیاسی بازیچه شده از طرف همان جریان تمامیت خواه را فراهم آورد تا نامه ای به اصطلاح سرگشاده را در رسانه های ملی به چاپ برسانند که خوشبختانه نامه نوشته شده آنقدر بچه گانه و پر از توهمات خنده داری است که تقریباً هیچ رسانه ای آن را چاپ نکرده اند که هیچ ، بلکه حتی سایتهای همان جریان تمامیت خواه هم به خود جرات ندادند تا نوشته توهین آمیز خود را چاپ کنند .

جریان از این قرار است که یکی دو نفر که داعیه تشکیل " اتحادیه جوانان غرب آزربایجان " را دارند و ما از هویت آنها کاملاً با خبریم و می دانیم که وابسته به همان تشکل تمامیت خواه هستند بعد از فراخوان صفحه مشکوک 20 خرداد دانسته یا ندانسته سوار بر موج فراخوان شده و از این فراخوان اعلام حمایت کردند ( تصاویر زیر سندی بر ادعای ماست ) موج سواری تا حدی بوده که هم اکنون طی نوشته ای مزحکانه ادعا می کنند که ایشان برای فراخوان 24 مهر با ریش سفیدان و تمامی جریانهای ملی در اورمیه رایزنی و مشورت کرده اند . آیا در همین جا نقداً می توانیم بپرسیم ،در این رای زنی سندی دارید که با چه کسانی رای زنی کرده اید ؟ چرا ما از این جریان بی خبر بودیم ؟

مدیران جریان تمامیت خواه که همواره با هدف تحقیر ، طیف مستقل را یک شخص ! می نامید و ذاتاً با این نوع ادبیات کودکانه مزحکه خاص و عام قرار گرفته اید آیا فکر نمی کنید که یک شخص ارزش نامه نگاری ندارد ؟

اگر طیف مستقل یک شخص است چرا همواره بر علیه این شخص تخریباتتان را روانه می کنید ؟ ای کاش جمهوری اسلامی ایران و ایادی پان فارس هم به اندازه شما طیف مستقل را اینقدر ناچیز و یک شخص می پنداشتند بلکه اینقدر هزینه و وقتشان را برای حمله و " هک " کردن صفحه قبلی طیف مستقل بسیج نمی کردند .

ادعا می کنید که برای روز 24 مهر خیلی مشورت و رای زنی کرده اید ، اگر حداقل با ما رای زنی می کردید می توانستیم در کمال میل به شما پیشنهاد دهیم که روز جمعه 25 مهر قرار است پیاده روی خانوادگی در اورمیه انجام گیرد هم مردم عادی بیشتری در این روز وجود داشتند و هم یک روز تعطیل بود شاید بهتر نتیجه می گرفتیم و یا اینکه می توانستیم به شما بگوئیم که فرصت بیشتری برای تبلیغ باید گذاشت تا بتوان یک حضور چشمگیر و در خور نام آزربایجان را رقم زد . افسوس که با ندانم کاری و با طناب صفحه وزارت اطلاعات به چاه رفتن فرصت سوزی کردید . هر چند که طبق سند می گوئیم که خالق و منبع این بیانیه صفحه 20 خردادی است که سابقه ضد ملی بودن آن بر همگان عیان است .

کذا نوشته ها و دغدغه ما برای 24 مهر را اگر خوانده باشید چنان نیست که ما در مقابل فراخوان علیه تروریسم بیاستیم ، نوشته ها و فعالیتهای ما در قبال تروریسم کورد برهمگان مشخص است ولی با های کوی سالماق و بی مغز حرکت کردن مخالفیم هزاران بار هم تخریب کنید در مقابل اعمال بی خردی که می خواهند به عناصر نفوذی سپاه و وزارت اطلاعات مشروعیت بخشند تا کنترل حرکت ملی را کف بسته تحویل شان دهند با تمام وجود می ایستیم .

این چگونه رایزنی بوده است که شما در توهین نامه تان از زمین و زمان شاکی هستید ، از گوناز تی وی گرفته تا همه تشکلات را دشمن خود معرفی کرده اید واقعاً خجالت نمی کشید، توهین به شعور یک ملت تا به کی ؟

در عجبیم کودکانی که از خرداد 85 به این طرف به جرگه حرکت ملی آنهم به صورت احساسی پیوسته اند چگونه می توانند ادعای تشکیل انجمن غیبی تبریز !! آنهم از 20 سال گذشته را داشته باشند آیا فکر نمی کنید که با این جوکها بیشترمورد تمسخر دیگران قرار می گیرید . خودتان به کنار چرا به خود اجازه می دهید حرکت ملی از طرف دشمن مورد تمسخر قرار گیرد توهم تا چه حد ؟ و چه خوب نوشتید " حرکت ملی آزربایجان میراث پدری هیچ فرد و گروهی نیست " آیا بهتر نیست خود جلوی آئینه رفته و این جمله زیبا را تکرار کنید ؟

در پایان به آن به اصطلاح تشکل تمامیت خواه باید عرض کنیم که خود می دانید که نا بدین روز فقط و فقط به خاطر منافع و مصالح ملی خیلی خیلی دندان روی جگر گذاشته ایم ، خیلی خیلی صبر کرده ایم تا به خاطر عدم سوء استفاده دشمن تمامی پلها را روی همدیگر خراب نکنیم . این بار هم اسم تشکلتان را نمی آوریم و باز هم صبر می کنیم ولی مطمئن باشید که دامنه صبر طیف مستقل رو به پایان است .

لطفاً حداقل با پرنسیپهای که برای خود تعریف کرده اید حرکت کنید و منافع ملی را فدای منافع چند نفره که اسمش ر ا تشکل گذاشته اید با یکی دو سایت اجاره ای نکنید .

به امید روزی که بتوانیم تمامیت خواهی را جایگزین همفکری و همکاری اصولی کنیم و متحدانه در قبال تروریسم کورد و جمهوری اسلامی بیاستیم .

مدیرت پیج طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی

27 مهر ماه سال 1393

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter