English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

سه سرباز در درگیری با پ ک ک به شهادت رسیدند

آذوح: در حمله گروه تروریستی پ ک ک به یک نیروگاه تولید برق در استان شرقی قارص ترکیه سه تن از سربازان این کشور به شهادت رسیدند.

ستاد مشترک ارتش ترکیه در بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد که شبه نظامیانی از حزب کارگران کردستان موسوم به پ.ک.ک، اقدام به آتش زدن دو خودرو در نیروگاه تولید برق در منطقه قاغزمان کردند و به سمت سربازان ارتش حاضر در محل آتش گشودند.

داووداوغلو که برای افتتاح پروژه های متعددی به شهر کایسری (قیصریه) رفته بود پس از دیدار از شهرداری این شهر به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

احمد داووداوغلو نخست وزیر ترکیه، به دنبال شهادت سه سرباز ترک در شهرستان یوکسک اوا، اظهار داشت: این خائنین، این افراد فرومایه، پاسخگوی اقدامات خود خواهند بود.

به دنبال شهادت روز گذشته ۳سرباز ترک در شهر یوکسک اوا از استان حکاری، ۶مظنون از سوی نیروهای عملیات ویژه حکاری در محلات مختلف شهر یوکسک اوا، بازداشت شدند.

در این رابطه، هم عملیات نیروهای امنیتی و هم تحقیقات قضایی ادامه دارد.افراد بازداشت شده به مراجع قضایی فرستاده شدند.

همچنین داووداوغلو تاکید کرده بود : روند حل و فصل مسئله تروریزم در ترکیه با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه تا زمان تامین نظم عمومی هیچ درخواستی مورد قبول قرار نخواهد گرفت و هیج دیداری صورت نخواهد گرفت افزود: تشکیل دبیرخانه در جزیره ایمرالی به هیچ وجه مورد بحث نیست.

نخست وزیر ترکیه با اشاره به حوادث شهر عین‌العرب سوریه(کوبانی) و موضوع عبور پیشمرگان کرد از مرز ترکیه اظهار داشت: ترکیه حسن نیت خود را نشان داد. اما پ ی د از این اقدام ترکیه استقبال نکرد. البته اگر عناصری از مردم سوریه منهای وابستگان به سازمان‌های تروریستی قصد عبور به عین‌العرب را داشته باشند ترکیه می‌تواند به آنها نیز کمک کند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter