English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

تولیدکنندگان مرغ مقابل فرمانداری سولدوز تجمع اعتراضی برگزار کردند

آذوح: صبح روز دوشنبه ۵ آبان‌ماه ۹۳ حدود ۷۰ واحد تولید کننده مرغ در اعتراض به قیمت مرغ زنده و فروش پایین تولیدات خود مقابل فرمانداری سولدوز تجمع کردند.حراست فرمانداری مانع از ورود خبرنگاران به نشست فرماندار با معترضان شد.

به گزارش سولدوز خبر، یکی از مرغداران با بیان اینکه قیمت ۳۵۰۰ تومانی مرغ برای تولید کننده به صرفه نیست، به افزایش چندباره قیمت داروهای مورد نیاز مرغداری‌ها اشاره کرد و به خبرنگار سولدوز خبر گفت: در حالیکه ما هر کیلو دان مرغ را به قیمت ۱۷۰۰ تومان تهیه می‌کنیم و قیمت داروها نیز سه بار افزایش پیدا کرده، قیمت ۳۵۰۰ تومانی برای تولید کننده اصلا به صرفه نیست و ما حتی قادر نیستیم اقساط وام‌هایمان را پرداخت کنیم.

یکی دیگر از تولیدکنندگان معترض با ادعای اینکه قربانی مهار تورم شده‌اند، اظهار کرد: شرکت پشتیبان در حالی که مرغ‌های ما روی دستمان مانده اقدام به تهیه مرغ برزیلی و توزیع آن با قیمت پایین کرده است.

این تولید کننده رفتار کشتارگاه‌ها را نیز در برهم خوردن وضع اقتصادی تولیدکنندگان مرغ مؤثر دانست و افزود: در تمام کشور، فقط در آزربایجان‌غربی تولید کننده باید منت کشتارگاه‌ها را بکشد تا بتواند محصولش را بفروش برساند و همین باعث شده تا کشتارگاه ها پس از ۲ الی ۳ ماه طلب تولید کننده را بدهند.

تولید کننده معترض بعدی نیز با تأیید اظهارات هم صنفی خود تصریح کرد: تنها کشتارگاه مرغ سولدوز، با تهیه مرغ‌های نامرغوب و ارزان از دیگر شهرستان‌ها تولیدکننده سولدوزای را تحت فشار قرار داده است.

تولید کنندگان معترض: در صورت بی نتیجه بودن مذاکرات، در مقابل استانداری تجمع می‌کنیم

جلوگیری از صدور بی رویه پروانه تأسیس مرغداری از دیگر مطالبات مرغداران معترض بود.

همچنین معترضان با اعلام نارضایتی از حضور نیروی انتظامی در محل تجمع به خبرنگاران حاضر در محل گفتند که چرا باید برای یک مطالبه صنفی ساده از نیروی انتظامی خواسته شود تا در محل حضور پیدا کند.

مرغداران سولدوز تهدید کرده بودند در صورتیکه فرماندار سولدوز جواب مطالبات آنها را ندهد فردا در مقابل استانداری تجمع خواهند کرد اما سرانجام فرماندار سولدوز حدود ساعت ۱۲ ظهر با دعوت از همه معترضان به اتاق کنفرانس فرمانداری، با آنها به مذاکره نشست.

در همین حال یکی از مسئولین انتظامی با درخواست حراست فرمانداری مانع از ورود خبرنگاران به محل نشست تولیدکنندگان معترض با فرماندار سولدوز شد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter