English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

«دولت اسلامی» ۴۶ تن از افراد یک قبیله سنی را اعدام کرد

آذوح: گروه «دولت اسلامی» (داعش) دست‌کم ۴۶ عضو یک قبیله سنی‌مذهب در استان الانبار را که با سلاح به مقابله با این گروه برخواسته بودند در غرب عراق اعدام کرده‌ است. از سوی دیگر نیروهای کمکی پیشمرگه از اربیل به سوی کوبانی حرکت کرده‌اند.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، یک مسئول محلی، یک پزشک در منطقه، یک سرهنگ پلیس و یک فرمانده شبه‌نظامیان «سهوا» این خبر را تأیید کرده و گفتند این اعدام روز چهارشنبه ۲۹ اکتبر / ۷ آبان رخ داده است

گروه «سهوا» متشکل از افراد قبیله‌ای عرب سنی است که با شبه‌نظامیان القاعده و داعش مبارزه می‌کنند.

به‌گفته مسئول محلی که نخواست نامش فاش شود، این اعدام‌ها در شمال شهر «هیت» که هفته گذشته به دست داعش افتاد انجام شده است.

پنتاگون روز سه‌شنبه اعلام کرد که در پی یورش «دولت اسلامی» به این منطقه و فرار ساکنان محل، نیروی هوایی آمریکا روز دوشنبه در نزدیکی یک پایگاه هوایی هفت هزار بسته غذایی در اختیار ارتش عراق قرار داد تا این ارتش آن‌ها را در میان آوارگان منطقه پخش کند.

بیشتر ساکنان استان الانبار را سنی‌ها تشکیل می‌دهند و تقریبا این استان به‌طور کامل در دست نیروهای افراطی «دولت اسلامی» قرار دارد.

منطقه اطراف پایگاه الاسد یکی از مناطق نادری است که هنوز در دست ارتش عراق است.

پیشروی‌های اخیر «دولت اسلامی» در الانبار این بیم را به‌وجود آورد که این منطقه هم‌مرز سوریه و نزدیک به بغداد را کاملا تسخیر کند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter