English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

یک خبرگزاری اصولگرا نزدیکان احمدی نژاد را متهم به قاچاق سیگار به ایران کرد

آذوح: خبرگزاری اصولگرای "فارس" که به نهادهای امنیتی ایران نزدیک است، از اداره قاچاق سیگار به ایران توسط نزدیکان محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

"فارس" دوشنبه 6-6-2011 در گزارشی به نقل از "یک مقام آگاه" در خصوص قاچاق سیگار به ایران اعلام کرد که مهمترین دلیل رونق قاچاق سیگار "مارلبورو" به کشور سودی است که از این محل نصیب یک جریان خاص می‌شود و در واقع از این طریق هم منافع این عده تأمین می‌شود و هم "سود قابل توجهی به جیب شرکت صهیونیستی فیلیپ موریس می‌رود".

این گزارش به معرفی فردی به نام "العقیلی" به عنوان "یکی از مفسدین بازار دخانیات ایران" افزوده است که این فرد به دنبال دریافت مجوز رسمی برای واردات "سیگار صهیونیستی مارلبورو" است و "جریان انحرافی" سعید دارد تا زمینه لغو جریمه تعیین شده برای او و همچنین صدور مجوز لازم برای واردات این سیگار توسط وی را فراهم کند.

اصولگرایان نزدیک به آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی یاران، به نزدیکان محمود احمدی نژاد رئیس جمهور این کشور که اسنفدیار رحیم مشایی رئیس دفتر او در راس آن ها قرار دارد، "جریان انحرافی" می گویند.

این مقام آگاه ادامه داده است که پیشتر اقدام هایی برای خرید انبار در سطح شهر تهران و از جمله بازار مولوی برای واردات رسمی سیگار مارلبورو صورت گرفته بود که به دلیل مخالفت "طاهری" رئیس سابق شرکت دخانیات ایرن، این مجوز صادر نشد.

این گزارش افزوده است: "پس از قاچاق این محصول به کشور، هر کارتن سیگار مارلبورو بین 1100 تا 1300 دلار در داخل به فروش می‌رسد و به این ترتیب سود بالایی را برای عده‌ای خاص ایجاد می‌کند."

به گفته این مقام آگاه، حدود 45 درصد نیاز بازار سیگار ایران از طریق محصولات قاچاق تأمین می‌شود که عمدتاً از عراق و پاکستان به کشور وارد می‌شوند.

العربیه

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter