English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

موفقیت ۸ ترک در انتخابات ایالتی هلند

آذوح: حزب لیبرال بزرگترین شریک حکومت با کسب ۱۹ ممیز ۷ درصد آرا در موقعیت حزب اول قرار گرفت. در انتخابات ایالتی هلند ۸ ترک موفق به راه یابی به مجالس گردیدند

در این انتخابات حزب لیبرال بزرگترین شریک حکومت با کسب ۱۹ ممیز ۷ درصد آرا در موقعیت حزب اول قرار گرفت. میزان آراء دموکرات مسیحیان شریک حکومت ائتلافی نیز با کاهشی بزرگ ۱٤ ممیز ۲ درصد تحقق یافت. حزب آزادی به رهبری گریت وایلدرز که مخالف با مهاجرین است، با کسب ۱۲ ممیز ٤ درصد آرا به موقعیت خود تحکیم بخشید. در حالیکه حزب مخالف دموکراتهای ٦٦ میزان آراء خود را افزایش داد، در میزان آراء حزب کارگر کاهش قید شد. در صورتیکه در انتخابات ماه می مجلس سنا تابلوی متفاوتی ترسیم نگردد، حکومت ائتلافی با این نتایج از صلاحیت تصویب قوانین برخوردار نخواهد شد.

در مجلس ۷٥ عضوی سنا، برای تامین اکثریت بایستی حداقل صاحب ۳۸ کرسی گردید. این در حالیست که تعداد کرسی های سه حزب شریک اقتدار در ۳۷ باقی مانده است. بموجب نتایج غیر رسمی این انتخابات ۸ ترک نیز موفق به راه یابی به مجالس ایالتی گردیده اند. وضعیت دیگر ۸٤ کاندید ترک که در این انتخابات رقابت کرده اند، در پی شمرده شدن آراء ترجیحی قطعیت خواهد یافت.

ت ر ت

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter