English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

مواظب حیله ی ماموران امنیتی باشیم؛ خبر توهین مجری شبکه ی "من و تو" مشکوک است

آذوح: در روزهای گذشته موضوعی در صفحات اجتماعی و به خصوص فیس بوک منتشر گردیده و از توهین بسیار شنیع مجری شبکه ی تلویزیونی "من و تو" خبر می دهد.

در سیاستگذاری کلی شبکه های فارسی زبان مبنی بایکوت حرکت ملی آذربایجان جنوبی و تلاش بر انحراف مبارزات ملت آذربایجان شکی نیست و تلاش فراوان این کانالها و سایتهای مرتبط در ادامه ی پروژه ی آسیمیلاسیون امری بدیهی است.

با این حال رژیم ایران و دیگر دشمنان ملت آذربایجان و حرکت ملی از هر فرصتی جهت ضربه زدن به جنبش و لوث آن بهره خواهند برد.

خبر در خصوص مجری شبکه ی "من و تو" که تنها با استناد به یک عکس مندرج در صفحاتی "غیر" از صفحه ی شخصی آن مجری منتشر شده کاملا مشکوک بوده و در صحت آن تردید فراوان وجود دارد. انتشار یک خبر دروغ، تهییج فعالین سیاسی آذربایجان برای انتشار آن و در نهایت اشاره به این موضوع و تمسخر و تحقیر حرکت ملی آذربایجان از پروژه های آشکار و آسان دشمنان ملت آذربایجان است.

خبر توهین این مجری برای آنکه بیشتر مورد باور قرار گیرد، همراه شده با یک توهین دیگر از کانال "من و تو" تا خواننده باور کند خبر توهین مجری نیز صحت دارد. این در حالی است که توهین شبکه ی "من و تو" متعلق به 9 ماه پیش بوده و خبر آن نیز همان موقع توسط رسانه های آذربایجانی انتشار یافته است.

در دقایق 44 و 52 و... توهینهای یکی از حاضران در برنامه ی "بفرمایید شام گروه 5 قسمت 1" می توانید در لینک زیر مشاهده نمایید:

https://www.youtube.com/watch?v=MMElo7umsGE

اما توهین ادعایی "سیاوش صبا مجری شبکه ی من و تو" بدون کوچکترین منبعی و تنها به استناد یک عکس بوده و پس از آن نیز اتفاقا فورا صفحه ای جهت مخالفت با سیاوش صبا ایجاد گردیده و توهینهای زشتی نسبت به طرفین صورت می گیرد. گفتنی است با جستجوس نام سیاوش صبا در فیس بوک تنها به یک صفحه برمی خوریم که آخرین فعالیت آن نیز به یک سال قبل بر می گردد.

جالب آنکه اولین منبع خبری منتشر کننده ی این خبر نیز سایت امنیتی "بولتن نیوز" متعلق به قسمتی از وزارت اطلاعات ایران است!

http://www.bultannews.com/fa/news/229064

این خبر از همان روز انتشار در بولتن نیوز مورد بررسی قرار گرفته و اکنون می توان گفت 99درصد دروغ بوده و توسط نیروهای امنیتی برای ایجاد بحران و سوء استفاده از فضای تنش آلود صورت گرفته است.

امید می رود دیگر رسانه های حرکت ملی نیز پیش از انتشار چنین اخباری دقت لازم را مبذول داشته و از صحت اخبار اطلاع یابند. انتشار چنین اخباری بدون شک حرکت ملی آذربایجان را با ضرر و زیان مواجه خواهد ساخت.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter