English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

به صلیب کشیدن یکی از رهبران برجسته داعش به دستور البغدادی

آذوح: گروه «دولت اسلامی» موسوم به داعش، یکی از رهبران بلندپایه خود را که تبعه سوریه است، به اتهام سوء استفاده از «بیت المال مسلمانان» و «برداشت پول ناحق از بیت‌المال» داعش، به صلیب کشید و سرش را از تنش جدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از دیده‌بان حقوق بشر سوریه، این اتفاق، در فلکه جرداق در شهر میادین در شرق سوریه روی داده است.

مجازات اعمال شده، مجازاتی است که داعش برای مرتدها در نظر می‌گیرد. اما اکنون این رهبر بلندپایه داعش به فرمان ابوبکر البغدادی رهبر و خلیفه خودخوانده این گروه، به اتهام محاربه، به این مجازات محکوم شد.

بنا بر این گزارش، اعضایی از گروه داعش از راه بلندگوها اعلام کردند که «پس از به صلیب کشیدن و کشتن، نماز میت بر پیکر او خوانده خواهد شد و در قبرستان مسلمانان به خاک سپرده خواهد شد. رحمت خواستن برای او جایز است زیرا مرتد نیست. او اما از یکی از حدود خدا تجاوز کرد، پس قصاص او واجب شد.»

سه روز پیش منابع موثق به دیده‌بان حقوق بشر سوریه گزارش داده بودند که گروه داعش، دو فرمانده برجسته از گروه النصره شاخه القاعده در سوریه را اعدام کرده است. این دو فرمانده البته از النصره جدا شده و به داعش پیوسته بودند اما به گفته منابع موثق، آن‌ها به اتهام جنگ علیه داعش در استان الرقه به دار آویخته شدند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter