English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

عضو شورای شهر تبریز: اوضاع بیمارستان های تبریز تاسف بار است

آذوح: عضوشورای شهر تبریز در جلسه علنی شورای شهر از اوضاع تاسف برانگیز بیمارستان های تبریز خبر داد.

به گزارش نصر نیوز، فریدون بابایی اقدم در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر تبریز که با لحنی تند گفت: وضعیت بیمارستان های تبریز نا امید کننده و تاسف بار است و شورای شهر تاکنون در این حوزه وارد نشده اند.

وی ادامه داد : ما در طول سالیان از مشکلات بهداشتی و سلامتی شهروندان و بیمارستان ها غافل بوده ایم.

این عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از شورا و شهرداری گفت : مسائل بهداشتی و سلامت شهروندان باید یکی از اساسی ترین مسائل شهرداری و شورا باشد .

بابایی اقدم در ادامه افزود: در بیمارستان سینای تبریز 6 نفر را به نحو نامطلوبی در یک اتاق بستری کرده اند و وقتی بنده اعتراض کردم گفتند این حالت خوب است و بدتر از این همه اتفاق می افتد.

وی همچنین با اشاره به ترلان درسی گفت : وضعیت این منطقه ، کارتن خواب ها و بی خانمان ها در شان تبریز نبوده و چهره زشتی به شهر ارائه می دهد و همچنین باعث ایجاد ناامنی در محل می شود.

بابایی اقدم از مسئولان خواست تا به این مشکل رسیدگی کنند و ادامه داد : آیا ما خودمان راضی می شویم کودکانمان در این محل ها بزرگ شوند؟

این گزارش می افزاید ، بابایی اقدم با انتقاد از عدم پاسخگو بودن بعضی از سازمانها و ادارات افزود: بعضی از ارگانها و ادارات خود را پاسخگوی شورا نمی دانند و باید با اینگونه مشکلات برخورد شود.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter