English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

حکم فرمانده سپاه برای سردار مشفق

آذوح: روز سه شنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۳، سحام اولین بخش از مجموعه فعالیت‌های دولت پنهان سپاه پاسداران را علیه دولت حسن روحانی و رای مردم در انتخابات ۱۳۹۲ افشا کرد. تنها به فاصله کوتاهی از این افشاگری سحام، حسن روحانی درجمع مدیران دولت تدبیر و امید، از رسانه‌ها و مدیران خواست واقعیت‌ها را به مردم نگویند و پس از آن نیز ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور به بهانه تکذیب ملاقات محرمانه خویش با محمدعلی طاهری بنیان‌گذار عرفان حلقه و ترغیب وی به شکست اعتصاب غذا، سحام را تهدید به برخورد قضایی کرد. درادامه اطلاع رسانی سحام درخصوص فعالیت‌های پنهانی سپاه پاسداران علیه مردم، سحام اقدام به افشای بخش دیگری ازعملیات پنهانی سپاه پاسداران علیه دولت منتخب مردم می‌کند. سحام اعلام می‌کند که این افشاگری‌ها درآینده ادامه خواهد یافت و این وب‌سایت با تهدید مقامات قضایی و امنیتی حکومت ایران، اطلاع رسانی‌های آتی خود را متوقف نخواهد کرد.

دربخش اول اقدامات عملیاتی سپاه پاسداران علیه مردم و دولت حسن روحانی، سحام، کارکرد چندین «خانه امن» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که علیه دولت حسن روحانی و وزارت‌خانه های این دولت فعالیت می‌کنند را افشا کرد. «خانه‌های امن» به اماکنی اطلاق می شود که کاملا محرمانه بوده و تحت نظر فرماندهان عالی سپاه اداره می‌شود و هیچ فرد یا نهادی جز مجموعه‌های اطلاعاتی و فرماندهان ارشد سپاه پاسداران از کارکرد، مختصات و افراد راهبری کننده این خانه‌ها اطلاعی ندارند و وظیفه نظارت و برنامه ریزی برای این «خانه‌ها» فقط برعهده مسئولان عالی نظام است.

این خانه‌ها زیرنظر«حسن طائب» فرمانده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و مجتبی خامنه ای به نیابت از رهبرجمهوری اسلامی اداره می‌شود و«عبدالله ضیغمی» با نام مستعار سردارمشفق بر عملکرد آن‌ها نظارت مستقیم دارد.

«سردارعبدالله ضیغمی» با نام مستعار «سردار مشفق» کیست؟

سمت وی در کودتای انتخاباتی سال ۱۳۸۸ جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است. ضیغمی در زمان جنگ ایران و عراق در واحد آموزش سپاه پاسداران فعالیت کرده است.

درآبان‌ماه ۱۳۸۸ یک فایل صوتی از «عبدالله ضیغمی» منتشر شد که وی سخنانی را درمشهد مقدس و درجمع تعدادی از روحانیون و بسیجیان ایراد کرده بود. این مقام ارشد امنیتی هم‌چنین اتهاماتی را متوجه «سیدحسن خمینی» و برخی افراد دیگر هم‌چون محسن رضایی، محمدباقرقالیباف، علی لاریجانی و… کرده است. عبدالله ضیغمی(سردارمشفق) درقسمتی از سخنانش نسبت به مساله ی اسفندیار رحیم مشایی نیز نکاتی را مطرح کرده است. این مقام ارشد اطلاعاتی به صراحت اعلام کرده بود که این مطالب را نزد رهبر ایران برده است و رهبر دستور داده که باید مردم را نسبت به آن‌ها آگاه نمایید!

ضیغمی درآن سخنان «سیدمصطفی تاج زاده» را متخصص جنگ روانی و موسوی خوئینی‌ها را جاسوس بیگانگان معرفی کرده بود.

وی هم‌چنین عنوان کرده بود که از دوسال پیش ازکودتای انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸، اطلاعات سپاه پاسداران تلفن‌های اصلاح طلبان و بسیاری از مقامات را شنود می کرده و اقدامات اطلاعاتی را با دستگاه‌های مدرن و پیشرفته علیه آن‌ها انجام داده است.

پس از این سخنان بود که ۷ نفرازاصلاح طلبان شامل؛ محسن امین زاده، مصطفی تاج زاده، عبداله رمضان زاده، فیض الله عرب سرخی، محسن صفایی فراهانی، محسن میردامادی و بهزاد نبوی درشکایتی به رئیس قوه قضائیه و سازمان قضایی نیروهای مسلح علیه اقدامات غیرقانونی عبدالله ضیغمی اقامه دعوی کردند، اما درنهایت ناباوری قوه قضائیه به جای رسیدگی به این شکایت، این هفت فعال سیاسی اصلاح طلب را به خاطر اقامه دعوی علیه این مقام ارشد امنیتی سپاه پاسداران به زندان افکند و احکام طولانی مدت حبس را به آنان تحمیل کرد؛ به طوری‌که بهزاد نبوی پس از ۵ سال حبس چندی پیش از زندان آزاد شد، اما سیدمصطفی تاج زاده هنوز در بند امنیتی سپاه پاسداران(دو-الف) نگهداری می‌شود.

اکنون سحام اسنادی را به دست آورده است که نشان می دهد «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «عبدالله ضیغمی» یا همان« سردارمشفق» را به سمت «معاونت بررسی وعملیات روانی سازمان اطلاعات سپاه» منصوب کرده است تا اقدامات خود و سازمان اطلاعات سپاه را به صورت سازمان یافته تری علیه مردم و دولت منتخب آن‌ها انجام دهد.

این در حالی‌ست که تاریخ انتصاب عبدالله ضیغمی(مشفق) به معاونت بررسی وعملیات روانی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، اول مهرماه‌ ۱۳۹۲ است و۵۰ روز پس از مراسم تنفیذ حسن روحانی حکم انتصاب وی به این معاونت صادر شده است. این انتصاب گویای آن‌ است که معاونت عملیات روانی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، پیش از این نیز فعال بوده و اقدامات عملیاتی را علیه جریانات سیاسی انجام داده است و درتاریخ اول مهرماه ۱۳۹۲ نیزحکم انتصاب جدیدی به نام عبدالله ضیغمی صادر شده است.

اطلاع رسانی‌های سحام درخصوص فعالیت‌های پنهانی و… سپاه پاسداران علیه مردم و دولت منتخب آن‌ها درآینده نیزادامه خواهد یافت.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter