English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

FBI: هکرهای ایرانی مراکز وابسته به پنتاگون را هدف قرار می‌دهند

آذوح: برای بار دیگر مراکز حساس دولتی در آمریکا با حملات سایبری هکرهای ایرانی مواجه شدند.

پلیس فدرال آمریکا با انتشار گزارش محرمانه‌ای اعلام کرده که پیمانکاران وزارت دفاع، شرکت‌های انرژی، و نهادهای آموزشی این کشور با حمله‌ی گسترده و ماهرانه سایبری هکرهای ایرانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

اف بی آی از این شرکت‌ها خواسته که در صورت مشاهده‌ی هرگونه خرابکاری با این سازمان تماس بگیرند.

هنوز پنتاگون و سازمان امنیت ملی آمریکا درباره این گزارش ابراز نظر نکرده‌اند.

نسخه‌ای از این هشدارنامه در اختیار خبرگزاری رویترز قرار گرفته و این منبع، عملیات سایبری هکرهای ایرانی را بسیار گسترده‌تر از آنچه پیشتر مطرح شده بود میداند.

اشاره به گزارش موسسه‌ی امنیت دیجیتال "سایلنس" در بوستون آمریکا است که گفته بود "هکرهای دولتی ایرانی" از ۲ سال پیش بسیاری از وبسایت‌ها و داده‌های خطوط هواپیمایی، شرکتهای انرژی و مؤسسه‌ها و نهادهای امنیتی در سراسر جهان را مورد حمله سایبری قرار داده‌اند.

گزارش روز گذشته رویترز با نام "فلش" تأکید میکند که حملات هکرها به طور مشخص از دو آدرس آیپی، داخل ایران انجام می‌شود؛ با این همه آنها را به دولت نسبت نمی‌دهد.

اتهام دست داشتن هکرهای ایرانی در حمله‌های سایبری روز به روز افزایش مییابد.

بی‌بی‌سی هم نوشته که دو روز پیش هفته‌نامه اقتصادی بلومبرگ گزارش داده بود که حمله ویرانگر ده ماه پیش به سامانه‌های اینترنتی یک مجموعه قمارخانه متعلق به شلدون ادلسون، یکی از ثروتمندترین مردان آمریکا، کار هکرهای ایرانی بوده است.

حکومت اسلامی ایران در چند ساله اخیر میلیونها دلار در بخش حملات سایبری هزینه کرده و سپاه پاسداران مسئولیت اصلی چنین حملاتی را برعهده دارد و تاکنون این نهاد نظامی ـ امنیتی دستکم در ١٦ کشور اقدام به هک کردن تأسیسات دولتی کرده است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter