English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری آینده 34 میلیون رای خواهد آورد

آذوح: سایت وابسته به اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفترمحمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران نوشت که احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392، سی وچهار میلیون رای خواهد آورد.

این در حالی است که بر مبنای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، هر فرد می تواند تنها دو دوره پیاپی رئیس جمهور شود. احمدی نژاد هم اینک دومین دوره ریاست جمهوری خود را پشت سر می گذراند.

سایت "هفت صبح" سه شنبه 7-6-2011، خطاب به اصولگرایان نوشت: "آقای احمدی نژاد در سال ۸۴ برای مردم ناشناخته بود و توانست با ۵ ميليون رای هاشمی را کنار بزند وليکن در سال ۸۸ که مردم بهتر ايشان را شناختند ۲۴ ميليون رای آورد . اگر در سال ۹۲ امکان شرکت وی در انتخابات ميسر شود و شما هم از ايشان طرفداری نکنيد -مطمئن باشيد که ۳۴ ميليون رای را خواهد آورد."

پیشتر زمزمه های حاکی از آن بود که تیم احمدی نژاد قصد دارد مشایی را به عنوان نامزد دور آینده انتخابات ریاست جمهوری معرفی کند. اما به نظر می رسد مواضع مشایی که همواره خشم اصولگرایان نزدیک به آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی بر انگیخته مانع از چنین اقدامی شود.

چندی پیش احمد جنتی دبیر شورای نگهابان قانون اساسی اعلام کرده بود تا زنده است اجازه نخواهد داد صلاحیت مشایی در انتخابات تایید شود. تنها راه برای نامزدی احمدی نژاد در دور آینده انتخابات، تغییر قانون اساسی است.

العربیه

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter