English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

روز سیاه برای داعش.. صد‌ها شبه نظامی تندرو کشته شدند

آذوح: ناظران روز یکشنبه ۲۸ دسامبر را روزی سیاه برای گروه دولت اسلامی موسوم به داعش توصیف کردند. این گروه تندرو در این روز بیش از ۲۵۰ تن از نیرو‌هایش را در درگیری‌های جاری در جنوب شهر تکریت و حملات هوایی ائتلاف بین الملل به سرکردگی آمریکا به الحویجه، موصل و الانبار، از دست داد.

یک منبع امنیتی عراقی در استان صلاح الدین به العربیه گفت که در نبرد برای بازپس گیری شماری از مناطق در یثرب از تصرف داعش، دستکم ۱۲۳ تن از شبه نظامیان این گروه کشته شدند. این منبع افزود که نیروهای امنیتی و داوطلبان مردمی، کنترل مناطق المزاریع و روستای المحمود در ناحیه یثرت را از شبه نظامیان داعش باز پس گرفتند.

یک منبع در فرماندهی عملیات مشترک هم گفت که بیش از ۸۰ تن از شبه نظامیان داعش، در حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف بین الملل به منطقه الحویجه در شمال غرب استان کرکوک، کشته شدند. او افزود: «جنگنده‌های نظامی طی چندین پرواز، مواضع داعش را در کارخانه آردسازی، کارخانه تولید یخ و انبار کود الحویجه، بمباران کردند.»

این حملات هوایی پس از آن صورت گرفت که اطلاعات دقیقی از تحرکات داعش در شهر برای برپایی موانع دفاعی به منظور مقابله با حملات ارتش و نیروهای پیشمرگه به دست آمد. الحویجه از مهم‌ترین پایگاه‌های داعش در استان کرکوک به شمار می‌آید.

بدین ترتیب شمار کشته شدگان نیروهای داعش در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ دسامبر، به حدود ۴۰۰ نفر می‌رسد.

شبه نظامیان داعش، مناطق وسیعی از شمال عراق و سوریه را تصرف کرده و در این مناطق، برپایی خلافت اسلامی اعلام کرده‌اند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter