English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

تغییر نام محلات تبریز غیر قانونی است

آذوح: عضو شورای اسلامی شهر تبریز از برخی تغییر نامگذاری ها در سطح کلانشهر تبریز انتقاد کرد و گفت: این تغییر نام ها غیر قانونی است.به گزارش نصر، بهروز خاماچی در آئین بهره برداری از 18 متري كلانتركوچه افزود: متاسفانه در سال های اخیر شاهد برخی تغییر نام های محلات تبریز هستمی که این اقدام محکوم می شود و هر نوع تغییر نامی باید به تصویب کمیته نامگذاری شهرداری تبریز برسد.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز دلیل انتقادات تند خود را نصب بنری با عنوان تغییر نام خیابان کلانترکوچه به بزرگمهر اعلام کرد و افزود: اگر قرار بر اولویت باشد قبل از بزرگمهر که از سرداران انوشیروان  بود، مرحوم میرزا مهدی خان کلانتر در این شهر جزو رجال است و باید در اولویت نامگذاری باشد.

وی تاکید کرد: این تغییر نامگذاری کاری غلط است و اگر تداوم یابد با آن برخورد می کنیم نباید، با تفکرات غلط تاریخ تبریز را از بین برد.گزارش نصر حاکی است، عضو شوراي اسلامي شهر تبريز گفت: خدمات‌رساني شهرداري تبريز طي 5 سال اخير بی نظیر بوده و اين حجم از خدمات چهره تبريز را متحول كرده است.

وی  با قدرداني از تلاش‌ها و خدمات شهرداري تبريز و مناطق و سازمان‌هاي تابعه افزود: طرح‌ها و پروژه‌هاي متعدد و بزرگي طي سال‌هاي اخير در سطح شهر تبريز به مرحله اجرا و بهره‌برداري رسيده و در سايه تلاش‌ها و خدمات شهرداري تبريز چهره اين شهر نسبت به گذشته متحول شده و تبريز در مسير رشد و توسعه قرار گرفته است.

خاماچي در ادامه كسب رتبه‌هاي برتر كشوري و بين‌المللي در حوزه‌هاي مختلف مديريت شهري از سوي شهر و شهرداري تبريز را مويد موفقيت برنامه‌ها و اهداف توسعه تبريز طي سال‌هاي اخير دانست و افزود: مديريت شهري تبريز با 11 عضو شوراي اسلامي شهر ، يك شهردار تلاشگر و مديران و پرسنل سختكوش شهرداري عزم خود را براي ارايه خدمات درخور نام تبريز و شهروندان آن جزم كرده است.

عضو شوراي اسلامي شهر تبريز در خاتمه با اشاره به در پيش بودن سومين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري استان ، برگزاري اين همايش را فرصتي مناسب براي شهر و شهرداري تبريز به منظور جذب سرمايه‌گذاري‌هاي بخش خصوصي در حوزه عمران و توسعه شهري برشمرد و ابراز اميدواري كرد شهرداري تبريز همچون سال‌هاي گذشته بتواند به عنوان پيشگام سرمايه‌گذاري بخش خصوصي كشور ايفاي نقش نمايد.

نصر نیوز

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter