English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

امضای 200 نماینده برای تعویق ادغام وزارتخانه‌ها

آذوح: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات طرح دو فوریتی ممنوعیت ادغام وزارتخانه‌ها گفت: این طرح به امضای 200 نفر از نمایندگان رسیده است تا بر اساس آن دولت پس از دو سال کار کارشناسی لایحه ادغام را در سال سوم برنامه به مجلس ارائه کند.

محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به مسائلی که در خصوص اجرای ماده 53 قانون برنامه پنجم و ادغام وزارتخانه ها بوجود آمده بود طرحی را جهت ممنوعیت ادغام وزارتخانه ها در دولت دهم به امضا رساندند، گفت: ادغام شتابزده وزارتخانه ها عملا موجب رکود تعدادی از وزارتخانه های مهم اقتصادی در سال جهاد اقتصادی شده است.

نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس طرحی که نمایندگان ارائه داده اند دولت موظف است حداقل دو سال کار کارشناسی لازم برای ادغام وزارتخانه ها به عمل آورده و در سال سوم لایحه جامع شرح وظایف و اختیارات وزارتخانه های موضوع ادغام را جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

وی اظهار داشت: به این ترتیب در سال چهارم برنامه دولت پس از تعیین وزیران ذیربط نسبت به ادغام وزارتخانه های اقدام می کند.

دهقان تاکید کرد: بر اساس این طرح اقدامات مقدماتی دولت در خصوص ادغام وزارتخانه ها منتفی شده و وزارتخانه ها بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی همانند گذشته به کار خود ادامه می دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: این طرح برای رفع برخی اختلافات بین دولت و مجلس تهیه شده و به دولت فرصت کافی داده است که کار کارشناسی لازم را با مشارکت همه متخصصان و کارشناسان به عمل آورد تا لایحه ای پخته و جامع را در خصوص ادغام همه وزارتخانه های مورد نظر خویش پس از دو سال  به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

وی تاکید کرد: در واقع این طرح برای ایجاد تسهیلات بیشتر و کار کارشناسی بهتر و تعامل و مشارکت بالاتر بین دولت و مجلس و جلوگیری از برخی اقدامات شتابزده تهیه شده و به امضای 200 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است.

مهر

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter