English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

متهم شدن شاهد جنایات کهریزک به تبلیغ علیه نظام

آذوح: مجید عابدین زاده مقدم که ۱۲ اذر ماه توسط اطلاعات سپاه دستگیر و به این بازداشتگاه منتقل شده ، به تبلیغ علیه نظام و خروج غیر قانونی از مرز متهم شده است.

به گزارش سحام٬ مجید مقدم از جمله معترضان به انتخابات مجعول ۸۸ است که در ۱۸ تیر در میدان ‌انقلاب تهران بازداشت و پس از ضرب و شتم شدید در خیابان ، پلیس امنیت و مقابل قاضی حیدری فر دادیار وقت به بازداشتگاه کهریزک منتقل شد.

مجید با ۱۸۰ نفر دیگر از جمله شهدای بازداشتگاه کهریزک ، در یک فضای ۶۰ متری با عده ای از اراذل و اباش به مدت ۶ روز در وضعیت کاملا غیر انسانی تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار گرفتند.

اگر چه جنایات غیر انسانی اعمال شده در مورد اغلب بازداشت شدگان کهریزک باعث شد پس از مدت زمان اندکی اغلب انان با قرار منع پیگرد آزاد شوند ولی بسیاری از آنان پس از بازداشت به راویان آن شکنجه های قرون وسطایی تبدیل شدند.

او یک بار دیگر در ۲۵ بهمن ۹۰ دستگیر و پس از چند روز از بازداشتگاه اطلاعات آزاد شد و پس از این بازداشت بود که مجید تصمیم گرفت با پاسپورت برادرش ، ایران را ترک کند و به کشور ترکیه برود.

مجید عابدین مقدم نیز از جمله کسانی بود که علاوه بر تشریح ان جنایات ، آخرین لحظه های شهادت امیر جوادی فر و محسن روح الامینی را با بغض و اشک مقابل دوربین ها شهادت داد.

او سپس به ایران بازگشت و روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه، از سوی نیروهای حفاظت اطلاعات سپاه در منزل مسکونی پدرش بازداشت شد و به بازداشتگاه ۲ الف سپاه منتقل شد.

ماموران لباس شخصی در زمان بازداشت وی، هیچ‌گونه حکمی نشان نداده و دلیل بازداشتش را نیز به خانواده وی نگفتند‌.

پس از افشاگری های کمیته بازداشت های خودسرانه دو نامزد معترض اقایان موسوی و کروبی و ایجاد موج اشمئزاز و برائت در میان نهادهای مسول ، تقریبا اغلب بازداشت شدگان کهریزک با تطمیع و تهدید وادار به سکوت شدند اما شهادت آنها پس از انتقال به زندان اوین نزد نمایندگان مجلس و مسولان زندان موجب شد تا حقانیت ادعاهای آنان اثبات شود.

وضعیت خون الود و شکنجه های مشهود این عده پس از انتقال به اوین و حضور جنازه شهدای کهریزک ، به گفته این بازداشت شدگان ، موجب تاثر همراه با اشک کادر پرستاران و پزشکان زندان اوین در همان زمان شد.

مجید عابدین‌زاده مقدم و بیش از صد زندانی دیگر در بازداشتگاه کهریزک زیر نظر قضات فاسد سعبد مرتضوی ، حداد و حیدری فر تحت انواع شکنجه سیستماتیک جسمی و روحی قرار گرفتند.

از جمله این شکنجه‌ها می‌توان به کتک زدن، کابل زدن، کتک زدن با لوله، و حبس تعدادی زیاد از زندانیان در سوله‌های نامناسب با هوای گرم ، و انتقال دود خودرو از تهویه ، عدم رسیدگی به وضعیت حاد جراحات منجر به مرگ ، عدم تامین اب و غذا اشاره کرد.

اکنون مجید مقدم به اتهام شهادت این جنایات بی عقوبت صورت گرفته توسط عده ای بیمار روانی ، در آستانه صدور حکم به اتهام تبلیغ علیه نظام قرار دارد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter