English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

معاوضه پی‌در‌پی سرپرست شهرداری بوکان (بئی کندی)، این شهر را با معضل روبرو ساخته است*****

آذوح: به دلیل هر آنچه "معاوضه سرپرست جدید شهرداری" عنوان شده، یکی از پروژه‌های عمرانی سطح شهر بوکان با کمبود شدید اعتبار مالی مواجه گشته است.

عملیات سی متری محله اسلام آباد بوکان که از اواخر بهار امسال در دست تعمیر و بازسازی قرار گرفته بود به حال خود باقی گذاشته شده است.

این طرح عمرانی با طول حدود ٨ کیلومتر یکی از پروژها ی نیمه کاره بوکان محسوب می شود.

یکی از ساکنین این محله از تعلل در اجرای نوسازی کوچه‌ها خبر داده و گفت: اجرای این طرح عمرانی قربانی عزل و نصب‌های شهردار بوکان شده و متأسفانه شورای اسلامی شهر نیز پاسخگوی نامه‌نگاری و اعتراض ساکنین محله نیستند.

این شهروند در ادامه افزود: از آغاز پاییز تاکنون وضعیت محله و زندگی روزمره ساکنین اسلام آباد بسیار اسفناک و با مشکلات بسیاری همراه شده است به نحوی که گودبرداری و جدول گذاری نیمه کاره به معضلی جدی مبدل شده است.

وی که وضعیت پروژه را با موبایل به تصویر کشیده، در پاسخ به علت بوجود آمدن چنین شرایطی، اعلام کرد: علی رغم گذشت دو سال از انتخابات دوره چهارم شوراها، شهرداری این شهر ١٧٠ هزار نفری همچنان به صورت سرپرستی اداره شده و هیچ کدام از سرپرست‌ها تعیین شده حاضر به ادامه‌ی طرح‌های قبلی نیستند.

ایجاد مشکل رفت و آمد در یکی از پرجمعیت محله‌های بوکان در حالی است که رشید میرحسامی، سرپرست کنونی شهرداری در پیام آغاز بکار در شهرداری از ادامه، مرمت و تکمیل پروژه عملیات سی متری اسلام آباد خبر داده بود.

طی هفته‌های اخیر برخی مقامات بلندپایه حکومت اسلامی ایران نظیر رئیس مجلس اسلامی گفته‌اند که حجم عظیم پروژه‌های نیمه کاره و نقدینگی بالا مهم‌ترین مشکلات اقتصادی کشور است.

اکنون ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در دست اجراست که با بودجه عمرانی فعلی یعنی سالی ۳۰ هزار میلیارد تومان باید سال‌های طولانی منتظر ماند تا آنها به پایان برسند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter