English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

فرجام نامعلوم پرونده قتل شهروند هجده ساله سرابی توسط افسر نیروی انتظامی

آذوح: نقی محمودی، حقوقدان: حسین محبوب کالک آبادی شهروند هجده ساله سرابی روز اول آبان ماه سالجاری در این شهر توسط ستوان دوم ابوالفضل سجادی، از افسران پاسگاه شماره یازده سراب، به قتل رسید اما یک ماه بعد این مامور نیروی انتظامی با قرار وثیقه آزاد شد و پیگیری ها در خصوص این قتل تاکنون بی نتیجه مانده است.

روز وقوع این قتل، حسین محبوب متولد هفدهم اردیبهشت سال 1375 در حال رانندگی با اتومبیل پیکان پدرش بود که ماموران انتظامی به او دستور توقف می دهند. حسین محبوب به دلیل ترس از نداشتن گواهینامه ی رانندگی، توجهی به این امر نکرده و به رانندگی خود ادامه می دهد، اما ستوان دوم نیروی انتظامی ابوالفضل سجادی شروع به تیراندازی به اتومبیل حامل حسین محبوب می کند. پنج تیر از اسلحه ی ابولفضل سجادی به سوی اتومبیل حسین محبوب شلیک شده که در اثر این شلیک ها حسین محبوب زخمی و در حالی که تعادل خود را از دست داده بود مجبور به توقف اتومبیل شده و پس از پیاده شدن از اتومبیل نقش زمین می شود.

پس از این ستوان دوم ابوالفضل سجادی به حسین محبوب نزدیک شده و در حالی که وی از زخم ناشی از تیراندازی به خود می پیچیده با “دو تیر خلاص” به حیات حسین محبوب، نقطه ی پایان می گذارد

عصر همان روز عده ای از بستگان متوفی به پاسگاه شماره یازده سراب حمله کرده و اقدام به شکستن شیشه های پاسگاه می کنند اما ماموران حاضر در پاسگاه هیچ گونه واکنشی به این اقدام نشان ندادند.

قتل حسین محبوب کالک آبادی توسط افسر نیروی انتظامی، تطابقی با موارد ده گانه ی مندرج در ماده 3 قانون به کارگیری سلاح توسط مأموران نیروهای مسلح در موارد ضروری نداشته و مامور متهم، یک ماه پس از وقوع این جنایت با فک قرار بازداشت و تبدیل آن به قرار وثیقه از زندان آزاد شده و هنوز از نتیجه ی رسیدگی به این پرونده اطلاعی در دست نیست.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter