English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

میانه: تجمع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت فولاد آذربایجان

آذوح: در پی بلاتکلیفی قبولین آزمون استخدامی شرکت فولاد آذربایجان میانه تعدادی از پذیرفته شدگان در مقابل امامزاده‌ی این شهر تجمع کردند.

به گزارش اویان نیوز، عصر جمعه ۳بهمن۹۳ تعدادی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۱ شرکت فولاد آذربایجان ضمن تجمع در مقابل امامزاده‌ی این شهر خواستار رسیدگی مسئولان به تاخیر یک ساله‌ی پیش آمده در جذب نیروی این شرکت شدند.

معترضان روز شنبه نیز در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کرده و خواستار پیگیری و رسیدگی فرماندار این شهر در رابطه با بلاتکلیفی خود شدند.

اسماعیل حیدری آزاد، فرماندار شهرستان میانه در دیدار با معترضین ضمن یادآوری واگذاری این شرکت به بخش خصوصی عنوان کرد: بخش خصوصی هیچ تعهدی در قبال جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ندارد و معترضین می‌توانند از دولت به عنوان برگزار کننده‌ی آزمون شکایت کنند.

این در حالیست که حیدری آزاد پیش از این در نشست خبری آذر ماه خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ی شهرستان میانه ضمن اعلام این خبر که طبق توافقات و مصوبات شورای تامین شهرستان با خریداران جدید به هیچ عنوان کارکنان رسمی و کارگران پیمانکار بیکار نخواهند شد، در خصوص تعیین تکلیف ۲۵۰ نفر از قبولان استخدامی خاطر نشان کرد: این افراد به صورت اولویت‌بندی با آغاز به کار فاز جدید شروع به کار خواهند کرد.

پیشتر منابع کارگری خبرگزاری ایلنا از اخراج ۴۰ کارگر پیمانی این شرکت در پایان آذرماه، همزمان با واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی و در پی اتمام قرارداد کارشان خبر داده بود .

شرکت فولاد آذربایجان به عنوان بزرگترین کارخاخانه‌ی فولاد شمالغرب کشور و تنها کارخانه تولید فولاد در آذربایجان شرقی که از سال ۱۳۸۱ در شهرستان میانه آغاز به کار کرده است در آزمونی که در اردیبهشت سال ۹۱ برگزار گردید اقدام به استخدام نیروی کار برای فعالیت در فاز دوم این شرکت نمود.

در نتیجه‌ی این آزمون که مراحل تخصصی و نهایی آن در بهمن ۹۲ انجام گردید، ۲۵۰ نفر به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون اعلام شدند که با واگذاری این شرکت به بخش خصوصی و اعلام عدم تعهد به استخدام پذیرفته‌شدگان از سوی سهامداران جدید، جذب قبولان با مشکل مواجه گردیده است.

طبق گزارشات رسمی این شرکت که دارای ظرفیت اسمی سالانه ۵۵۰ هزار تن انواع میلگرد، تسمه، ناودانی و مفتول است، طی مزایده‌ای که در تاریخ ۱۶ اردیبشت سال جاری انجام گرفت به گروه مالی ملت واگذار گردید. اما اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که علی رغم ارزش ۴۰۰ میلیارد تومانی، این شرکت در ازای بدهی ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت به این گروه مالی، به کنسرسیومی متشکل از گروه ملت و شخص حقیقی به نام حمیدرضا خوروش اصفهانی واگذار گردیده است.

فاز دوم این شرکت از سال ۸۹ و با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا در دست احداث می‌باشد.

آزمون استخدامی شرکت فولاد آذربایجان شهرستان میانه با حضور ۴۰۰۰ نفر شرکت کننده روز ۱۴اردیبشت۹۱ در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار گردید.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter