English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اشاره ی نماینده ی اهر به فعالیتهای زیرزمینی رژیم ایران در آذربایجان: دلیل وقوع 5 هزار زلزله در ارسباران را اعلام کنید*****

آذوح: عباس فلاحی باباجان در جلسه علنی روز یکشنبه 5 بهمن‌ماه در نطق میان دستور خود خطاب به مسئولان حکومتی سوالاتی مطرح نمود که حاوی اطلاعات جدیدی از سیاستهای رژیم ایران در آذربایجان جنوبی است.

به گزارش آذوح وی در ابتدا ضمن اشاره به پیام رهبری ایران خطاب به جوانان اروپایی و لزوم تبیین این پیام توسط رسانه‌ها، گروه مذاکره کننده‌ هسته‌ای ایران را مخاطب قرار داد و گفت: آقای ظریف به هوشیار باشید که در پشت اطمینان ملت ایران و نمایندگان آنان در مجلس شورای اسلامی چشم‌های تیزی نهفته است و قدم زدن‌ها و خوش بش‌های دوستانه و سفرهای غیر ضروری را زیر نظر دارد. آقای ظریف حتما می‌دانید با کسانی مذاکره می‌کنید که ماهواره خبیث آنان مسیر حرکت و عملیات پاک ترین فرزندان این ملت را گزارش و در عملیات کربلای 4 آن‌ها را به خاک و خون کشید.

اما وی در ادامه ی سخنانش با اشاره به وضعیت اسف بار زلزله زدگان اهر و ورزقان از زلزله های متعدد در این منطقه، فعال شدن گسلها، بروز بیماریهای جدید و آلودگی آبها سخن گفت.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت:

" 3 سال است که مردم ما شب و روز، خواب و استراحت ندارند. بعد از حادثه دلخراش زلزله ارسباران که صدها کشته و هزاران زخمی بر جای گذاشته بود،‌ نزدیک به 5 هزار زلزله تاکنون اتفاق افتاده است.

شب گذشته زرنق و شلوانق و بخشایش در این سرمای زمستان در بیرون از خانه ماندند چرا که زلزله‌ای تاسف بار، بار دیگر اتفاق افتاده بود.

متاسفانه ظاهرا مدیران حوادث غیر مترقبه استان باز هم فرق گذاشتند. بین زلزله مرکز استان با زلزله در منطقه حضور نیافتند. ای کاش از علت وقوع 5 هزار زلزله منطقه ارسباران خبری می‌گرفتید، ای کاش از برداشت یک صد سال معدن سونگون در 15 سال خبری بگیرید. ای کاش از آلودگی آب‌های سطحی و جنگل‌ها، مراتع، طیور، بیماری‌ها و فعال شدن گسل‌های منطقه خبری بگیرید. کجایند آن‌هایی که چشمان بیدار ملت هستند؟"

گفتنی است "اتحاد آذربایجان جنوبی" پیش از این در خصوص سیاستهای اتمی رژیم ایران در آذربایجان جنوبی اسناد و مدارکی را فاش نموده و توجه مجامع بین المللی به این موضوع در حال افزایش است.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter