English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

شهادت سه نظامی ارتش جمهوری آذربایجان

آذوح: 3 تن از سربازان ارتش اسلام، در اثر حملات انتقام جویانه نیروهای نظامی ارمنی در اراضی اشغالی قره باغ به شهادت رسیده اند.

نیروهای نفوذی وابسته به اشغالگران ارمنی، طی روزهای گذشته به مواضع ارتش جمهوری آذربایجان در اراضی اشغالی قره باغ حمله بردند، که در طی مقاومت سربازان آذربایجانی و با دادن تلفات سنگین مجبور به عقب نشینی شدند.

مطابق با گزارشات وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، نیروهای ویژه تخریب و نفوذ ارمنی، با هجوم به مواضع ارتش آذربایجان، قصد نفوذ در خاک این کشور را داشتند که در نهایت با پاسخ نیروهای آذربایجان و شهادت سه سرباز ارتش اسلام، حملات جنگ طلبان ارمنی خنثی شده و آنها مجبور به عقب نشینی شده اند.

ارمنستان که در طول چند ماه اخیر، با دادن بیش از ۳۷ کشته و زخمی خسارات جانی و تسلیحاتی فراوانی را متحمل شده است، با انجام چنین اقدامات ستیزه جویانه ای نشان میدهد که تمایل چندانی به حل مسالمت آمیز مناقشه قره باغ نداشته و خواهان آغاز جنگ دوم میباشد.

روسیه نیز به عنوان اصلی ترین و مهم ترین حامی مالی، نظامی و سیاسی ارمنستان و به نوعی تصمیم گیرنده این کشور در ظاهر مستقل، تمایلی جهت پایان اشغال قره باغ و بازگشت آن به کشور اصلی خویش یعنی آذربایجان نداشته و از مشوقین اصلی ارمنستان جهت تداوم سلطه بر قره باغ و اشغال این خطه از خاک آذربایجان و جهان اسلام میباشد

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter