English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد کماکان یک متوهم سیاسی است

آذوح: خبرگزاری فارس با انتشار یادداشتی با اعلام ادامه «توهم» محمود احمدی‌نژاد از وی خواست درباره «فساد» محمدرضا رحیمی «دم فرو بسته» و از مردم «عذر‌خواهی» کند.

محکومیت محمدرضا رحیمی٬ معاون اول احمدی‌نژاد به اتهام «فساد مالی» هفته گذشته پس از سال‌ها جنجال تائید شد که این مسئله با واکنش دفتر احمدی‌نژاد و محافظه‌کاران تندرو مواجه شده است.

دفتر احمدی‌نژاد با انتشار اطلاعیه‌ای به طور تلویحی این اقدام قوه قضائیه را «سیاسی» و علیه دولت دهم ارزیابی کرده و گفته «فساد» وی ارتباطی به دولت‌های نهم و دهم ندارد.

محافظه‌کاران تندرو نیز از هفته گذشته تلاش‌های گسترده‌ای به منظور منتسب کردن محمدرضا رحیمی به دولت اکبر هاشمی رفسنجانی آغاز کرده‌اند.

خبرگزاری فارس که هدایت این جریان سازی را برعهده دارد٬ روز شنبه (پنجم بهمن) به اطلاعیه دفتر احمدی‌نژاد واکنش نشان داده و یادداشت تندی علیه رئیس دولت دهم منتشر کرده است.

در این یادداشت احمدی‌نژاد فردی دارای «توهم سیاسی» خوانده شده که نمی‌خواهد محکومیت رحیمی را پذیرفته و به «تعصب بی‌پایه و مبنای» خود پایان دهد.

این خبرگزاری به احمدی‌نژاد توصیه کرده درباره این پرونده «دم فرو ببندد» و با «شجاعت» از مردم «عذرخواهی» کند.

در این یادداشت آمده که حواله دادن تخلفات آقای رحیمی به قبل از ورود وی به دولت قبلی، مشکلی از آقای احمدی‌نژاد حل نخواهد کرد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter