English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران, تراکتورسازان را نقره داغ کرد

آذوح: به گزارش سایت فدراسیون فوتبال ایران، به دلیل تخلفات رخ داده در دیدار صبای قم و سایپای البرز با تراكتورسازی تبریز در هفته های سی دوم و سی و سوم لیگ حرفه ای در تاریخ های 11و 25 اردیبهشت كمیته انضباطی رای خود را به شرح زیر صادر كرد.

تیم تراكتورسازی را به دلیل انچه تخلف تماشاگرانش نامید به برگزاری 3 دیدار خانگی بدون تماشاگر در فصل 91-90 محروم و به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد.

همچنین نادر باقری مربی تیم تراكتورسازی به دو جلسه محرومیت و با احتساب دستور موقت، به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد.

به دلیل تخلفات جاسم كرار، وی به 6 جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه محروم شد و با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت به پرداخت مبلغ 15 میلیون تومان جریمه نقدی محكوم شد.

كمیته انضباطی در خصوص محمد نصرتی و به دلیل تخلفی كه در دیدار تیمش مقابل سایپا البرز انجام داد به تذكر كتبی اكتفا كرد.

لازم به ذكر است، علی علیزاده بازیكن تیم تراكتورسازی تبریز به دلیل تخلفات انضباطی به توبیخ كتبی و پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد. همچنین علیزاده نماینده هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی،خاكسار مسئول حراست هیات استان آذربایجان شرقی و مهدی بقایی متصدی حمل برانكارد، از حضور در جلسه كمیته انضباطی خودداری كرده اند ،بر همین اساس این پرونده هنوز در دست رسیدگی است و رای در خصوص آن متعاقبا اعلام می شود.

گل

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter