English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

محمدي: كمالوند فقط در تبريز حق مربيگري ندارد!؟

آذوح: رئيس سازمان ليگ برتر گفت: کمالوند فقط در تبريز نمي‌تواند مربيگري کند اما در ساير استان‌ها مشکلي براي ادامه کار ندارد.

عزيزمحمدي با تأييد جلسه برگزار شده روز گذشته با فراز کمالوند و عليپور اظهار داشت: نمي‌توانم در مورد جزئيات اين جلسه صحبت کنم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا با توجه به اين جلسه کمالوند مي تواند در ليگ برتر مربيگري کند يا خير، گفت: اين مربي فقط در تبريز حق مربيگري ندارد، اما در ساير استان‌ها مشکلي براي ادامه کار نخواهد داشت. در مورد علت اين تصميم نمي‌توانم صحبت کنم. با خودش صحبت کرديم و ديگر نيازي به بازگويي مطالب مطرح شده وجود ندارد. وي پس از شنيدن اين دلايل آنها را قبول کرد و قانع شد. کمالوند براي حضور در رقابت‌هاي ليگ برتر محدوديتي ندارد و تنها در تبريز حق مربيگري نخواهد داشت.

محمدي در مورد مشکلات ايجاد شده پس از اعلام اسامي از سوي کميته آموزش فدراسيون فوتبال گفت: اين اسامي ارتباطي با منشوري بودن کساني که در ليست نيستند، ندارد و فقط نام مربياني که درجه A آسيا را داشتند، در اين ليست وجود داشت. اين ليست کلي اعلام شد و ارتباطي به سازمان ليگ نداشت.

وي در مورد حضور دوباره ناظران کنفدراسيون فوتبال آسيا براي تعيين سهميه قطعي فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا گفت: قرار شده تا يک هفته مانده به آغاز ليگ برتر در فصل آينده، عکس و فيلم وضعيت ورزشگاه‌ها و نواقصي که بايد برطرف کنيم را براي AFC ارسال کنيم. در کنار آن بايد گزارش مالي باشگاه‌ها نيز ارسال شود تا پس از آن در مهرماه سال جاري سهميه قطعي کشورهاي مختلف آسيا براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا مشخص شود. تا امروز در اين مورد هيچ چيزي قطعي نشده است و فقط بايد صبر کنيم.

رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال در پايان از سعي اين سازمان براي برگزاري ديدار فينال جام حذفي قبل از پايان رقابت‌هاي ليگ برتر در فصل آينده خبر داد.

فارس

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter