English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

دادگاه آمریکایی، فلسطینیان را به پرداخت ۲۱۸ میلیون دلار غرامت محکوم کرد

آذوح: يک دادگاه آمريکایی، تشکيلات خودگردان فلسطينی را به پرداخت ۲۱۸ ميليون دلار غرامت به قربانيان آمريکايی شش حمله جداگانه در اسرائيل، طی سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ محکوم کرد.

خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه چهارم اسفند، گزارش داده که دادگاه نيويورک، تشکيلات خودگردان فلسطينی و سازمان آزاديبخش فلسطين (ساف) را در ۲۵ مورد اتهام گناهکار شناخته است.

اين حکم به دنبال شکايت ۱۱ خانواده آمريکايی از تشکيلات خودگردان و ساف صادر شده که اين دو مجموعه را حامی حملاتی دانسته‌اند که به کشته شدن ۳۳ نفر و زخمی شدن ۳۹۰ تن ديگر منجر شده است.

شاکيان، از تشکيلات خودگردان فلسطينی و سازمان آزاديبخش فلسطين به سبب حمايت از حماس و گردان‌های شهدای الاقصی که مجری آن عمليات بودند، شکايت کرده بودند.

وکلای مدافع تشکيلات خودگردان فلسطينی با «ديوانه‌وار و وحشتناک» توصيف کردن آن حملات، در دادگاه استدلال کرده بودند که حماس گروهی مستقل است و تشکيلات خودگردان نبايد مسئول اقدامات آن معرفی شود.

وکلای مدافع شاکيان گفته‌اند که بر اساس قانونی ضد تروريسم آمريکا، مبلغ جريمه به طور اتوماتيک سه برابر خواهد شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز گزارش داده که نيتسانا لينتر، دادستان مرکز حقوقی اسرائيل، در واکنش به صدور اين حکم گفته است که تشکيلات خودگردان فلسطينی و سازمان آزاديبخش فلسطين «حالا متوجه می‌شوند که حمايت از تروريسم هزينه دارد».

صدور اين حکم توسط دادگاه آمريکایی در حالی است که تشکيلات خودگردان فلسطينی با مشکلات مالی مواجه است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter