English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

واکنش رسایی به توقیف نشریه اش: خاتمی را خلع لباس کنید

آذوح: حمید رسایی مدیر مسئول هفته نامه توقیف شده 9 دی در یادداشتی با عنوان "خواص مردود و جریان انحرافی پیوندتان مبارك " در سایت شخصی خود با انتقاد از توقیف نشریه خود نوشت:  محمد خاتمی به دلیل خیانت هایش در سال های اصلاحات و همچنین نقش جدی ای كه در كودتای انقلاب مخملی سال 88 داشت،‌ اساسا باید خلع لباس شود و نهادهای ذی ربط باید پاسخگوی تعلل خود در این باره باشند.

این اصولگرای حامی پیشین احمدی نژاد که همواره از تعطیلی نشریات مستقل دفاع می کرد، در وبنوشته خود می افزاید: هیات نظارت بر مطبوعات مطابق آنچه از تركیب آن انتظار می رفت، در جلسه مورخ 23 خرداد 90 بدون هیچگونه سابقه تذكر شفاهی و كتبی، هفته نامه 9 دی را با استناد به دلایلی واهی توقیف كرد.

وی در خصوص توقیف نشریه اش می نویسد:  اعلام شده كه در یكی از شماره های 9 دی با چاپ كاریكاتوری به روحانیت اهانت شده كه منظور چاپ كاریكاتوری در شماره 17 هفته نامه 9 دی در باره محمد خاتمی و به مناسبت سالمرگ دوم خرداد است. این در حالی است كه اولا این كاریكاتور نقاشی خاتمی است و هیچگونه توهینی در آن صورت نگرفته. دوما روزنامه ایران در وی‍‍ژه نامه سال 88 خود این كاریكاتور را به چاپ رسانده بنابراین این روزنامه را هم باید توقیف كنند. سوما روزنامه شرق در سال های قبل عكسی از این كاریكانور را در صفحه اول خود در حالی كه كاریكاتوریست و خاتمی در كنار هم ایستاده و این كاریكاتور در دستشان بود به چاپ رسانده. البته اینجانب حمید رسایی اعلام می كنم كه محمد خاتمی به دلیل خیانت هایش در سال های اصلاحات و همچنین نقش جدی ای كه در كودتای انقلاب مخملی سال 88 داشت،‌ اساسا باید خلع لباس شود و نهادهای ذی ربط باید پاسخگوی تعلل خود در این باره باشند.

رسایی که بتازگی به منتقد جدی احمدی نژاد تبدیل شده می نویسد: جریان خواص مردود كه در فتنه سال 88 از چشم جامعه اصولگرایی افتاد و جریان انحرافی كه در حوادث اخیر وزارت اطلاعات از چشم جامعه سقوط كرد،‌ هفته نامه 9 دی را مزاحم خود می دیدند. بنابر این در تعطیلی این نشریه به توافق رسیدند و جالب این است كه هیات نظارت نیز در اختیار تركیبی از این دو جریان است. بویژه كه هفته نامه 9 دی در آخرین شماره خود در دو صفحه با عنوان "طراحی پروژه از دولت وحدت ملی تا انقلاب مخملی " به تحلیل حوادث پشت پرده و قبل از 22 خرداد 88 پرداخته و اعلام كرده بود تا پایان امسال در هر شماره به بازخوانی رفتار شخصیت های سیاسی در فتنه 88 خواهد پرداخت. جالب اینجاست كه كاریكاتور منتسب به خاتمی در شماره 17 درج شده كه تیتر یك آن چنین بود : "روسای سه قوه پاسخ دهند، چرا جهاد اقتصادی فراموش شد؟ " همچنین در صفحه اول، یادداشت محوری و كلیدی اینجانب با عنوان "كشمیری را دستگیر كنید حتی اگر رجایی اعتراض كند " درج شده بود. بدیهی است كه با تیتر ها صفحه اقتصادی 9 دی مساله می شود.

رسایی پیش از این نیز به هر مناسبتی به سیدمحمد خاتمی اهانت کرده بود. وی پیش از انتخابات مهندسی شده طی نطقی توهین آمیز وی را با "سلطان حسین " مقایسه کرد.

جرس

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter